Gjest vet-ikke-helt-nå Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Ser av og til reklame på nettet, eller jeg får reklame i posten. Særlig såkalte helsekostprodukter. Kunne ha lyst til å bestille, men vet jo ikke om firmaene er seriøse eller ikke. Kjenner en som enda sliter med å få sagt opp et abonnement på vitaminpiller. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg bestiller konsekvent aldri sånt, min mor prentet inn i meg at alle abonnementer som kommer i Mulig ikke ALT er det, men jeg ville ihvertfall ikke bestilt noe før jeg hadde lest grundig igjennom hele annonsen. De er jo pliktet til å oppgi hvor lenge du må være med osv, osv. Og s ville jeg nok hørt først om noen andre har prøvt noe som virker. 0 Siter
hidi Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Helt enig med darkPink! Hvis du har behov for helsekostprodukter kjøp på en helsekostbutikk. Der får du veiledning og råd. Selv tror jeg ikke særlig på slike produkter, men det er jo opp til enhver. Hold deg laaangt unna katalogene som lover gull og grønne skoger! 0 Siter
Gjest vet-ikke-helt-nå Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg bestiller konsekvent aldri sånt, min mor prentet inn i meg at alle abonnementer som kommer i Mulig ikke ALT er det, men jeg ville ihvertfall ikke bestilt noe før jeg hadde lest grundig igjennom hele annonsen. De er jo pliktet til å oppgi hvor lenge du må være med osv, osv. Og s ville jeg nok hørt først om noen andre har prøvt noe som virker. Produktene er vel ok tror jeg. Han jeg nevnte i første innlegg, får ikke stoppet abonnementet. Firmaet pøser ut både piller og fakturaer. Nå truer de med innkasso. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Produktene er vel ok tror jeg. Han jeg nevnte i første innlegg, får ikke stoppet abonnementet. Firmaet pøser ut både piller og fakturaer. Nå truer de med innkasso. Ja, men sånt skal de jo opplyse om når du bestiller/melder deg inn, ellers får han jo saksøke dem eller gå til tv2hjelperdeg eller noe sånt. 0 Siter
Gjest vet-ikke-helt-nå Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Ja, men sånt skal de jo opplyse om når du bestiller/melder deg inn, ellers får han jo saksøke dem eller gå til tv2hjelperdeg eller noe sånt. Joda, all info om slikt står klart og tydelig. Men hva hjelper det når de gir søren og sender ut. Mannen det gjelder, nekter å betale. Men det er vel det de håper på, at folk ikke gidder å krangle, men heller betaler. En dame jeg også kjenner handler fra et annet firma og de er seriøse og yter god kundebhandling. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Joda, all info om slikt står klart og tydelig. Men hva hjelper det når de gir søren og sender ut. Mannen det gjelder, nekter å betale. Men det er vel det de håper på, at folk ikke gidder å krangle, men heller betaler. En dame jeg også kjenner handler fra et annet firma og de er seriøse og yter god kundebhandling. Om de gjør noe annet enn det de har sagt er regelen, så driter man jo seff bare i å betale, eller klager de inn for et eller annet. Men som regel skjer jo sånt fordi man ikke har lest "det med liten skrift". 0 Siter
Gjest vet-ikke-helt-nå Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Om de gjør noe annet enn det de har sagt er regelen, så driter man jo seff bare i å betale, eller klager de inn for et eller annet. Men som regel skjer jo sånt fordi man ikke har lest "det med liten skrift". En del useriøse firmaer satser på at folk betaler uansett. Det er vel ikke lov å opplyse her om hvilke firmaer som man burde holde seg langt unna? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.