Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mimmi

Jeg har i lengre tid vært veldig hoven i de ytre kjønnsleppene (omtrent som når jeg er ordentlig sexuelt opphisset). På innsiden har det nå begyndt å bli ganske rødt og hissig, og det danner seg ofte et hvitt "belegg". Jeg har omtrent like lenge vært plaget med en fistel i forbindelse med min Crohns sykdom. Denne har jeg nå fått behandling for. Men jeg lurer på om denne kan ha påvirket underlivet mitt slik at det har oppstått en betennelse el.? Jeg venter på time hos gynekolog, men jeg gruer meg for undersøkelsen. Jeg har ikke klart å gjennomføre samleie denne tiden jeg har hatt hevelsen. Er vel mest redd for at det skal gjøre vondt eller at det skal bli værre. Jeg har også vanskelig for å bli "våt" ved sexuell-stimulering. Har dette noen sammenheng, eller er jeg bare "hypokonder"? Og hva kan/bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23826-betennelse-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder som du har en kronisk irritasjon, mer kan jeg ikke si uten å se deg. Hvit belegg kunne gi mistanke om sopp, men da vil man vanligvis også ha kløe.

Hvis du kjenner deg sår i underlivet kan det forklare at du ikke blir opphisset og fuktig.

Jeg synes det er lurt at du har bestilt time hos en gynekolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...