Gjest gjerrigknark1 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 En bekjent nevnte at det er mye billigere å fikse på tennene i Tyrkia. Noen som har erfaring med rotfylling/krone fra det landet? Er det noen spesielt sted man skal henvende seg for å komme i kontakt med en tannlege der? 0 Siter
Gemini Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg ville i alle fall kun gått til tannleger anbefalt av reiseselskap (Ving etc) eller helst av andre reisende. 0 Siter
Gjest gjerrigknark1 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hehehe... du tør det da? Vedkommende sa at mange velger det, og at det er helt trygt. Har 2 venner som har vært operert å sykehus der nede uten å klage - å ja, de lever fortsatt! 0 Siter
Snoooopy Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Vedkommende sa at mange velger det, og at det er helt trygt. Har 2 venner som har vært operert å sykehus der nede uten å klage - å ja, de lever fortsatt! ok 0 Siter
Gjest Nyttnick Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det er ihvertfall langt under halvparten av norske priser i Baltikum. Det er mange som reiser til Estland og får utført alle tanntjenster der med svært godt resultat. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Thailand er hvertfall kjempe flinke har jeg hørt, og i tilleg super-billig! Hadde jeg hatt penger og ingen tannlegeskrekk, så skulle jeg heller gjort det! 0 Siter
siddisen Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 ok Finns det tannleger der, da:) Ser jammen ikke sånn ut på folk der nede. Hadde aldri turt det, de kan ikke ha mye erfaring i å praktisere yrket sitt, jaffal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.