Gå til innhold

Tannlege i Tyrkia

Anbefalte innlegg

Gjest gjerrigknark1
Skrevet

En bekjent nevnte at det er mye billigere å fikse på tennene i Tyrkia. Noen som har erfaring med rotfylling/krone fra det landet? Er det noen spesielt sted man skal henvende seg for å komme i kontakt med en tannlege der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville i alle fall kun gått til tannleger anbefalt av reiseselskap (Ving etc) eller helst av andre reisende.

Gjest gjerrigknark1
Skrevet

Hehehe... du tør det da?

Vedkommende sa at mange velger det, og at det er helt trygt. Har 2 venner som har vært operert å sykehus der nede uten å klage - å ja, de lever fortsatt!

Skrevet

Vedkommende sa at mange velger det, og at det er helt trygt. Har 2 venner som har vært operert å sykehus der nede uten å klage - å ja, de lever fortsatt!

ok :)

Gjest Nyttnick
Skrevet

Det er ihvertfall langt under halvparten av norske priser i Baltikum. Det er mange som reiser til Estland og får utført alle tanntjenster der med svært godt resultat.

Solsikkefrø
Skrevet

Thailand er hvertfall kjempe flinke har jeg hørt, og i tilleg super-billig! Hadde jeg hatt penger og ingen tannlegeskrekk, så skulle jeg heller gjort det! ;)

Skrevet

ok :)

Finns det tannleger der, da:) Ser jammen ikke sånn ut på folk der nede. Hadde aldri turt det, de kan ikke ha mye erfaring i å praktisere yrket sitt, jaffal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...