Gå til innhold

Han lo da jeg skjulte pin-koden!

Anbefalte innlegg

Gjest Snurt dame
Skrevet

Åh... "gubben" en veldig vanlig for "mannen min" her inne på dol da

Tuller du?

Gubben er mannen min ja, og det var han som ble sur for at jeg skjulte koden for andre.

Han mente jeg var litt småparanoid skjønner du.

Sånn å forstå!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du?

Gubben er mannen min ja, og det var han som ble sur for at jeg skjulte koden for andre.

Han mente jeg var litt småparanoid skjønner du.

Sånn å forstå!:)

Mye rart her inne... hehe

Skrevet

Merkelig fyr du har, da... :/ Uansett om han ville gjort det samme eller ikke så kunne han i det minste holdt seg for god til å hetse deg? Mye rart folk skal henge seg opp i av andres oppførsel og handlinger! I det her tilfellet var det jo til og med til deres felles beste.

Du få be ham vente på utsida neste gang dere er utenlands og shopper, så slipper han å bli så flau over den paranoide kjerringa han tydeligvis mener han har..! ;)

Angelica :o)
Skrevet

He he, det skulle tatt seg ut. :)

Er det da man kan kalles paranoid? Hi hi :D

Gjest Snurt dame
Skrevet

Merkelig fyr du har, da... :/ Uansett om han ville gjort det samme eller ikke så kunne han i det minste holdt seg for god til å hetse deg? Mye rart folk skal henge seg opp i av andres oppførsel og handlinger! I det her tilfellet var det jo til og med til deres felles beste.

Du få be ham vente på utsida neste gang dere er utenlands og shopper, så slipper han å bli så flau over den paranoide kjerringa han tydeligvis mener han har..! ;)

*knis* Det er kansje løsningen.

Gjest lobart
Skrevet

Enig med gubben din, du er ei paranoid, nervøs kjerring.

Snacky1365380698
Skrevet

Han ble sikkert litt sinna fordi han følte at du ikke stolte på han.

Skjuler koden hvis jeg står alene og masse skumle menn står bak meg :)

Neida, pleier egentlig ikke å gjør det, men står folk litt for nærme slik at jeg ikke føler meg 100% trygg pleier jeg å skjule den. Ikke så mye å stille opp med om noen bestemmer seg for å rane meg.

Men gjorde det ikke før da. KUn i det siste jeg har blitt obs på det etter alle svindelsakene.

Gjest Snurt dame
Skrevet

*knis* Det er kansje løsningen.

KANSKJE *rette*

Skrevet

Jeg skjulte ikke koden for mannen min da (han vet den jo), men for andre! :-)

Enig med NeaNoor at det ikke var lett å forstå! ;-)

Men jeg synes det er teit av mannen din å latterliggjøre deg for å skjule koden for andre. Det er jo det bankene oppfordrer oss til å gjøre.

jeg gjør det ikke alltid selv, men ville ikke falt meg inn i tussmørket å gjøre narr av andre som gjør nettopp dette.

Skrevet

Skjulte den for ham, eller for omverdenen? Sistnevnte er ihvertfall ikke noe unormalt eller dumt. Førstnevnte er vel kanksje litt sært.

"........................................."

Skrevet

Her deles alle koder. Vi har felles økonomi, så da spiller det ingen rolle hvem sitt kort som brukes. Han tar ofte mitt, og det er helt greit :)

Gjest Snurt dame
Skrevet

NEI, JEG SKJULTE IKKE KODEN FOR HAN (MANNEN MIN), MEN FOR ANDRE TILFELDIGE!

Nå håper jeg alle svarere leser dette før de svarer på mitt startinnlegg! :-)

Skrevet

Er mannen din stein dum?? Selvsagt skal du skjule PIN-koden din.

Jeg kunne ha sagt mye mer angående dette i og med at jeg etterforsker svindelsaker.

Skrevet

Skjuler ikke koden for mannen min, men for andre JA.

petter smart
Skrevet

Gubben din er en idiot. Ikke for å være stygg, men det å passe koden på kortet sitt er noe både bankene oppfordrer til og en god forhåndsregel. En vet aldri hva som skjer.

Selv skjuler jeg alltid koden, uansett hvor det er. Litt paranoid kanskje, men mye bedre enn at han tømmer kontoen min.

Har gubben din problemer med selvtilliten eller noe, siden han gjør narr av deg?

Skrevet

Jeg vet min manns kode, men han ikke min. Rett og slett fordi vi ofte bruker kortet hans.

Skrevet

NEI, JEG SKJULTE IKKE KODEN FOR HAN (MANNEN MIN), MEN FOR ANDRE TILFELDIGE!

Nå håper jeg alle svarere leser dette før de svarer på mitt startinnlegg! :-)

Ok, ja skjuler såklart alltid koden for andre.

Man er da ikke vettlaus heller.

Gjest Snurt dame
Skrevet

Er mannen din stein dum?? Selvsagt skal du skjule PIN-koden din.

Jeg kunne ha sagt mye mer angående dette i og med at jeg etterforsker svindelsaker.

Du etterforsker svindelsaker? kult!

Det gjorde deg straks mer interessant enn den hårløse pingla jeg så for meg! ;p

Er du purk eller "bare" i en forsikringsjobb?

Gjest tyverioffer
Skrevet

Fortsett å skjule den. Og skjul den godt. Dekk over med den ene hånda. Å prøve å sperre innblikk bare ved å dekke til med kroppen er ikke nok. Det vet jeg fra dyrekjøpt erfaring, det kostet meg 8000 kroner.

Skrevet

Du etterforsker svindelsaker? kult!

Det gjorde deg straks mer interessant enn den hårløse pingla jeg så for meg! ;p

Er du purk eller "bare" i en forsikringsjobb?

Pingle? hvorfor tror du at jeg er pingle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...