Gå til innhold

Reisefeber!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Da får du ha en riktig god tur. Flyturen går helt sikkert fint. KOs deg masse og hold oss litt oppdatert da.

Tusen takk! :-) :-) :-)

Jeg skal nok sikkert få tid tl å klemme inn et lite reisebrev til dolerne jeg, selvom jeg setter igjen laptopen. Klart det!

Fortsatt fin juli til deg også!

Videoannonse
Annonse
Gjest en som liker alt rent
Skrevet

Jammen det er ingen som trenger å kline med meg akkurat når jeg flyr..;-) Skjønt, det hadde sikker hjulpet..;-P

Åååå, Laguna...vær så snill, ikke begynn med det griseriet ! Det ødelegger tannkjøttet, lukter fy lang tid etterpå og ser utrolig kvalmt ut. Ikke nødvendig å bruke snus som "ligg-unna-meg skilt" overfor menn.

Er du redd for å fly, så bruk heller vival eller ta deg en blund ombord, det hjelp. Det hjelper garantert. Ta med deg lesestoff så kan du holde tankene dine et annet sted enn der angsten leder deg. God tur til USA !

Gjest lasarus
Skrevet

Jeg vil anbefale en spennende lydbok og en boks med snus med lakrissmak.

God tur da :o)

Fyy, kvalmt. Jenter med skråtobakk.

laguna1365380434
Skrevet

Åååå, Laguna...vær så snill, ikke begynn med det griseriet ! Det ødelegger tannkjøttet, lukter fy lang tid etterpå og ser utrolig kvalmt ut. Ikke nødvendig å bruke snus som "ligg-unna-meg skilt" overfor menn.

Er du redd for å fly, så bruk heller vival eller ta deg en blund ombord, det hjelp. Det hjelper garantert. Ta med deg lesestoff så kan du holde tankene dine et annet sted enn der angsten leder deg. God tur til USA !

Tusen takk! :-)

Jeg skal uansett ikke gjøre noe vane av det, og er i grunnen helt enig i at det er uestetisk med snus, og snus og damer i særdeleshet..Jeg ser det jo på byen innimellom..Dødsfine damer, pynta seg og greier..Men MEDE snus bak rød leppestift..:-D Skjønner ikke hva de tenker..Da er det jaggu meg 15 hakk mer sexy å sigge! Det MENER jeg.

Men spesielle situasjoner krever spesielle tiltak, og jeg tror ikke jeg kommer til å være så sexy på flyet uansett, der jeg sitter og klemmer knokene hvite..;-)

Men bok er med, vival er med, å vi får se!

:-)

Gjest en som liker alt rent
Skrevet

Jeg skal uansett ikke gjøre noe vane av det, og er i grunnen helt enig i at det er uestetisk med snus, og snus og damer i særdeleshet..Jeg ser det jo på byen innimellom..Dødsfine damer, pynta seg og greier..Men MEDE snus bak rød leppestift..:-D Skjønner ikke hva de tenker..Da er det jaggu meg 15 hakk mer sexy å sigge! Det MENER jeg.

Men spesielle situasjoner krever spesielle tiltak, og jeg tror ikke jeg kommer til å være så sexy på flyet uansett, der jeg sitter og klemmer knokene hvite..;-)

Men bok er med, vival er med, å vi får se!

Enda bra du har litt kritisk innstilling. :-D

Tipper de fleste som begynner med snus tenker "bare denne gangen", det samme gjør de neste gang også. Hva med tilbake-reisen for deg, prøver du snus da også ? Sigar/sigarett er ikke greit det heller ! :-)

Skrevet

Allright! Da blir det snus på meg! :-D Første gang for alt!

Ser for meg kombinasjonen av snus og valium her.. Pass på at du ikke sovner med dobbel dose snus under leppa da ;o)

God reise :o)

laguna1365380434
Skrevet

Ser for meg kombinasjonen av snus og valium her.. Pass på at du ikke sovner med dobbel dose snus under leppa da ;o)

God reise :o)

Gjest homeopatica
Skrevet

Hva er det, hvor får jeg det og hvordan funker det? :-)

Rescue får du både på helsekost og på apotek. Det er Bachs blomstermedisin og skal være veldig effektivt ved nervøsitet, redsel, sjokk osv.

Gelsemium er et homeopatisk middel som er mye brukt ved nervøsitet. Det får du på apotek. Bor du i Oslo har Jernbaneapoteket og Skillebekk apotek (mener jeg) det helt sikkert inne.

På Rescue står det bruksanvisning på flaska.

Gelsemium tar du 3 piller under tunga hver halvtime så lenge du behøver det. Ingen bivirkninger du behøver å være redd for.

Har ei venninne som også er redd for å fly. Hun blir helt rolig når hun bruker Gelsemium!

Skrevet

"....og en boks med snus med lakrissmak."

URRRKKK ! Superkvalmt ! Damer som snuser - FYSJ ! Tenk å kysse en et beger olje med maling rundt. Ser heller en annen vei.

Ha'kke tenkt å kysse deg heller jeg :o)

Skrevet

Fyy, kvalmt. Jenter med skråtobakk.

Det er mange som ikke har no i mot det. Dessuten tviler jeg på at laguna er på sjekker'n på flyet.

Skrevet

Ser du har fått masse tips, så jeg vil bare ønske deg riktig god tur!!!

Håper du får oppleve masse på turen! :)

hare1365380455
Skrevet

Ta med en god bok! Som "Frelseren" av Jo Nesbø.

Frøken eple
Skrevet

Ja? Jeg HAR faktisk to vival i håndveska, men det bør vel VIRKELIG knipe før jeg tar dem? ;-)

Eller er det bare å dope seg allerde på Gardermoen tro? ;-)

Jeg vet ikke, jeg har ikke flyskrekk ;o) Men kjenner ei som tar valium he he

Skrevet

Ha en kjempefin tur:)

Flyreisen går helt sikkert bra, men om du er virkelig plaget med flyskrekk så anbefaler jeg deg og gi beskjed om dette til flyvertinnene, det er de temmelig vant med og høre og de vil også ta seg tid til en prat og kikke litt ekstra etter deg:) Det blir slitsomt for deg og være redd hele tiden, turen bør nytes og det hjelper de med...

En god del med flyskrekk får tabletter av legen sin, men den beste medisin stort sett (har tatt meg av mange passasjerer) er en prat og at noen ser litt etter deg:)

Tenk på hvilken flott tur du har foran deg:)!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...