Gå til innhold

hva er galt?

Anbefalte innlegg

Gjest datanerd
Skrevet

NåR jeg BRUKER KALBEL FRA lINKSYS ROUTEREN SÅ FUNKER (Router med trådløs funskjon), NÅR jeg IKKE BRUKER KLABEL SÅ PRØVER Å BRUKE TRÅDLØS WIRELSS ADAPTER MEN DA FÅR jeg SIGNAL YYPERLIG (FULLT SIGNAL) den PRØVER Å HENTE ADDRESSE , SÅ FÅR DU jeg EN FEILMELDING BEGRSNET ELLER INGEN FORBINDELSE. Routern er en Linksys befw11s4. Jeg vil jo gjerne benytte dette trådløst og ikke med kabel , kan det være en innstilling i routeren eller på maskinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å skriv med store bokstaver (det er uhøflig), så kanskje jeg gidder å lese spørsmålet ditt.

".........................................."

Skrevet

Slutt å skriv med store bokstaver (det er uhøflig), så kanskje jeg gidder å lese spørsmålet ditt.

".........................................."

Hehe, mtp. høflighet så går du foran med et godt eksempel, eller..?

Skrevet

Virker som om det kanskje kan ligge i maskinen din; har du forsøkt å "reparere" nettverksforbindelsen? Via kontrollpanelet; høyreklikk på den trådløse tilkoblingen og velg Reparer?

Skrevet

Hehe, mtp. høflighet så går du foran med et godt eksempel, eller..?

Tja...jeg synes ikke det er uhøflig å si at jeg ikke gidder å lese et uhøflig innlegg.

"........................................"

Skrevet

Tja...jeg synes ikke det er uhøflig å si at jeg ikke gidder å lese et uhøflig innlegg.

Var vel mer måten det ble sagt på jeg reagerte på. :)

Gjest som vanlig
Skrevet

Typisk selvgod-respons a'la Prozac det der. Intet nytt.

Skrevet

Du har sikkert rett.

"..................................."

Skrevet

Typisk selvgod-respons a'la Prozac det der. Intet nytt.

*Gjesp* :-)

".................................."

Gjest som vanlig
Skrevet

*Gjesp* :-)

".................................."

Flott at du tar birdies innspill til etterretning. :-)

Skrevet

Flott at du tar birdies innspill til etterretning. :-)

Overhodet ikke. Og ræva mi ler av oppgulpet ditt :-) (Hadde du ikke vært en feig ynkelig liten dott, som ikke tør å bruke det ordentlige nicket ditt, så hadde jeg kanskje begrenset meg til å riste på hodet.)

Gjest som vanlig
Skrevet

Overhodet ikke. Og ræva mi ler av oppgulpet ditt :-) (Hadde du ikke vært en feig ynkelig liten dott, som ikke tør å bruke det ordentlige nicket ditt, så hadde jeg kanskje begrenset meg til å riste på hodet.)

Du kan gjøre nøyaktig hva du vil, men om ikke annet bekrefter du poenget mitt enda en gang. Men deg om det.

Skrevet

Du kan gjøre nøyaktig hva du vil, men om ikke annet bekrefter du poenget mitt enda en gang. Men deg om det.

Som sagt: Intetsigende jatt gidder jeg ikke kommentere *Gjesp*

Gjest datanerd
Skrevet

Virker som om det kanskje kan ligge i maskinen din; har du forsøkt å "reparere" nettverksforbindelsen? Via kontrollpanelet; høyreklikk på den trådløse tilkoblingen og velg Reparer?

ja men det hjelper ikke?!

takk for svar

Skrevet

ja men det hjelper ikke?!

takk for svar

Beklager, jeg er ikke noen ekspert på hardware, men foreslår de tingene jeg selv ville forsøkt før jeg evt. ringte support. :) Hva med brannmuren din, kan det være en mulighet for at den sperrer for den porten?

Gjest datanerd
Skrevet

Beklager, jeg er ikke noen ekspert på hardware, men foreslår de tingene jeg selv ville forsøkt før jeg evt. ringte support. :) Hva med brannmuren din, kan det være en mulighet for at den sperrer for den porten?

takk for et fornuftig svar , skal sjekke mulig det er riktig , det er jo innkommende som er problemet og ikke umulig at en branmur hindrer dette

Skrevet

Aha! Det var fordi du ikke tålte at jeg komenterte den uintelligente og barnslige måten din å skrive på, at du følte behovet for å starte en hat-trå mot meg? *Ler*

Du bør sporenstreks bytte nick. Ingen som skriver slik som du vil, og som presterer å ikke vite noe så grunnleggende, bør kalle seg selv "datanerd" :-)

"......................................."

Skrevet

LES MANUALEN SÅ DU KANSKJE FÅ TIL BRUKE Å RUTEREN KLARER DIN SMARTING OG SÅ FORTSETTER DU Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER OG BLI SUR SOM EN FEMÅRING NÅR NOEN PÅPEKER IDIOTIET DITT GET A LIFE HAHAHAHAH AHAHA HAHHA DÅRLIG LITE IKKE TEIT DU ASSS MEGA IKKE SANT OG JEG BARE IKKE SANT.

"............................................"

Skrevet

LES MANUALEN SÅ DU KANSKJE FÅ TIL BRUKE Å RUTEREN KLARER DIN SMARTING OG SÅ FORTSETTER DU Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER OG BLI SUR SOM EN FEMÅRING NÅR NOEN PÅPEKER IDIOTIET DITT GET A LIFE HAHAHAHAH AHAHA HAHHA DÅRLIG LITE IKKE TEIT DU ASSS MEGA IKKE SANT OG JEG BARE IKKE SANT.

"............................................"

Jøss, hva har du fått i deg i dag da?

Skrevet

Jøss, hva har du fått i deg i dag da?

Klarte ikke dy meg :-)

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...