Gjest Juventus Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Klarte ikke dy meg :-) "................................." Hahaha, du er litt morsom også da, dessuten synes jeg du har blitt litt mykere i kantene (snillere) i det siste. Hva kommer det av mon tro? Fortell fortell! 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hahaha, du er litt morsom også da, dessuten synes jeg du har blitt litt mykere i kantene (snillere) i det siste. Hva kommer det av mon tro? Fortell fortell! Snillere? Nei, det kommer nok an på hvem som forsøker å provosere, hvorvidt jeg er "snill" eller "slem" :-) Den gjøken her kaller seg "datanerd", og skriver som en duslektisk drittunge. Og så starter han en hat-tråd når jeg ber ham om å slutte å skrive med caps-lock, noe som er å be om å bli harsellert med :-) "......................................." 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hahaha, du er litt morsom også da, dessuten synes jeg du har blitt litt mykere i kantene (snillere) i det siste. Hva kommer det av mon tro? Fortell fortell! kanskje en forelskelse har gjort ham slik;) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 kanskje en forelskelse har gjort ham slik;) Det begynner å bli noen år siden jeg "drev med" slikt, du :-) "......................................." 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Det begynner å bli noen år siden jeg "drev med" slikt, du :-) "......................................." åh,ja.men man er aldri for gammel til å forelske seg,da;) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 åh,ja.men man er aldri for gammel til å forelske seg,da;) Nei, det er selvfølgelig sant :-) "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.