Gå til innhold

Husmorferie - hvor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære nabo og gode venninne og jeg koser oss litt med tanken om å dra på husmorferie om en stund. Tenker at det blir ca. 1 uke borte fra menn og barn.

Vi er ingen festløver, men liker ro og fred. Vil nok ha litt sol, kanskje strand. Mulighet til å lese noen bøker og spise god mat.

Regner med vi reiser høst/vinter/tidlig vår.

Noen som har gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest LA Romsaas
Skrevet

Skjønner poenget. Reis en tur til Finnmark. Der er det masse kåte ungkarer som kan ta seg av dere.

Gjest Debra irl
Skrevet

hmmm. sol og strand i vinter betyr at da må dere til type Gran Canaria?

Når mine to venninner og jeg skal på husmorferie, leier vi en hytte sånn i oktober/ november og murer oss inne med tilgang på oppvaskmaskin, gode senger, parabol, badekar, masse røyk, litt vin og stabler med bøker. Og smågodt selvfølgelig.

Gjest fantastiske frida
Skrevet

Jeg støtter forslaget til LA Romsaas, men jeg ville finne et annet sted enn Nord-Norge;)

Skrevet

Hvis dere vil ha en langweekend istedet foreslår jeg Palma!

Gjest LA Romsaas
Skrevet

Jeg støtter forslaget til LA Romsaas, men jeg ville finne et annet sted enn Nord-Norge;)

Husk, det er i Frankrike man finner den beste konjakken;)

Gjest fantastiske frida
Skrevet

Husk, det er i Frankrike man finner den beste konjakken;)

Send dem til Frankrike da;) Så kan de drikke konjakk og treffe franske ungkarer. det hadde jeg likt.

Gjest LA Romsaas
Skrevet

Send dem til Frankrike da;) Så kan de drikke konjakk og treffe franske ungkarer. det hadde jeg likt.

Du tok ikke poenget. Husk, disse "husmødrene" som vil på disse turene sliter ofte med inpotente livsledsagere.

Ungkarene fra Finnmark kan bøte på dette, de har til og med en egen klubb.

KUK heter den visst. Kautokeino ungkarsklubb.

Gjest fantastiske frida
Skrevet

Du tok ikke poenget. Husk, disse "husmødrene" som vil på disse turene sliter ofte med inpotente livsledsagere.

OK jeg har ingen livsledsager så kanskje jeg skulle ta kontakt med KUK

Gjest LA Romsaas
Skrevet

OK jeg har ingen livsledsager så kanskje jeg skulle ta kontakt med KUK

Javisst, det har jo gått en serie om dem på NRK, har du ikke sett det?

Gjest fantastiske frida
Skrevet

Javisst, det har jo gått en serie om dem på NRK, har du ikke sett det?

Nei jeg ser lite på Tv, men dette høres interessant ut;)

Skrevet

Eh... Det er vel en grunn til at de er ungkarer. Jeg tror man skal være bra desperat hvis man snur nesa mot Kauto for å finne noen småfeite ungkarer. Æsj....

Skrevet

Hellas :)

La det ikke bare bli med snakket, jeg vet du fortjener en husmorfeire!

Gjest LA Romsaas
Skrevet

Eh... Det er vel en grunn til at de er ungkarer. Jeg tror man skal være bra desperat hvis man snur nesa mot Kauto for å finne noen småfeite ungkarer. Æsj....

Er ikke mange av dere rimelig desperat da?;)

Skrevet

Skjønner poenget. Reis en tur til Finnmark. Der er det masse kåte ungkarer som kan ta seg av dere.

Vel, tror du har misset poenget...

Vi får nok sex, men ikke nok fri!

Skrevet

hmmm. sol og strand i vinter betyr at da må dere til type Gran Canaria?

Når mine to venninner og jeg skal på husmorferie, leier vi en hytte sånn i oktober/ november og murer oss inne med tilgang på oppvaskmaskin, gode senger, parabol, badekar, masse røyk, litt vin og stabler med bøker. Og smågodt selvfølgelig.

Ah! Det var ingen dum ide. (Selv om jeg nok ville foretrukket uten røyk :))

Kan du anbefale noen gode hytter/steder?

Skrevet

Hvorfor tror dere vi vil ha sex??? Vi vil slappe av! Sex får vi sammen med mennene våre :)

Skrevet

Hvis dere vil ha en langweekend istedet foreslår jeg Palma!

Palma er en nydelig by. Kan du anbefale noe hotell?

Skrevet

Hellas :)

La det ikke bare bli med snakket, jeg vet du fortjener en husmorfeire!

Tusen takk AveM! Jeg synes også jeg fortjener det. Har ikke tatt det opp med mannen enda, men tror nok det skal gå bra.

Hellas, sukk, det høres jo bare helt skjønt ut. Noen mer konkrete tips?

Gjest Debra irl
Skrevet

Ah! Det var ingen dum ide. (Selv om jeg nok ville foretrukket uten røyk :))

Kan du anbefale noen gode hytter/steder?

Vi har leid hytte gjennom jobben min. Men vet at Statnett har en drøss med hytter det går an å leie for en billig penge. Vet ikke standarden der da.

Hytten til jobben ligger øverst i Buskerud, kjempefint turterreng og frisk deilig høstluft.

Hvis dere liker sjø, og leier litt utenfor sesongen, er ikke prisene så ille lenger nedover Sørlandskysten, Risør, Kragerø etc.

hvis du søker på hytte+leie i google kommer det sikkert opp en del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...