Gå til innhold

FU:Hvordan kan grå liten mus sjarmere en mann

Anbefalte innlegg

Gjest gi meg gode råd
Skrevet

Jeg trenger råd til å sjarmere en ettertraktet og attraktiv ungkar i 40-årene. Han har aldri vært gift og jeg liker egentlig ikke slike menn, men han er bare en drøm.............

Har følelsen av at han ikke er interessert i kvinner i det hele tatt. Han har god stilling, tjener bra og ser godt ut.............uhm hvorfor har han nesten ikke hatt kjæresteforhold? Er dette normalt?

Vi er venner og har vært det en stund, og jeg er eldre enn han (ikke mye, da;) Jeg inviterer ham ikke ut, det er ikke mulig for meg. Jeg må få tak i ham på en annen måte. Jeg er ikke pen, men ganske oppegående dame på alle mulige måter.

Videoannonse
Annonse
Gjest gi meg gode råd
Skrevet

Vet du hva FU står for? :)

Ja;) Jeg sa at jeg er en oppegående dame og jeg bruker alle mulige triks for å få oppmerksomhet.

Gjest gi meg gode råd
Skrevet

Kanskje han ikke liker damer...?

Nja han liker ikke menn i hvert fall;)

Gjest litt undrene fyr
Skrevet

"hvorfor har han nesten ikke hatt kjæresteforhold? Er dette normalt?"

Kanskje ikke, men spiller det noen rolle? Du får neppe svar på hvorfor heller. Det kan f.eks. være med ham som med meg - sjenert. Hadde ingen kjærester før jeg taff kona. Da var jeg 28.

"Vi er venner og har vært det en stund, og jeg er eldre enn han (ikke mye, da;) Jeg inviterer ham ikke ut, det er ikke mulig for meg."

Hvorfor er det umulig ? Tviler på noe skjer mellom dere. Hadde en av dere opplevd behovet for forandring større, hadde initiativ også kommet.

Gjest gi meg gode råd
Skrevet

"hvorfor har han nesten ikke hatt kjæresteforhold? Er dette normalt?"

Kanskje ikke, men spiller det noen rolle? Du får neppe svar på hvorfor heller. Det kan f.eks. være med ham som med meg - sjenert. Hadde ingen kjærester før jeg taff kona. Da var jeg 28.

"Vi er venner og har vært det en stund, og jeg er eldre enn han (ikke mye, da;) Jeg inviterer ham ikke ut, det er ikke mulig for meg."

Hvorfor er det umulig ? Tviler på noe skjer mellom dere. Hadde en av dere opplevd behovet for forandring større, hadde initiativ også kommet.

"Hvorfor er det umulig ? Tviler på noe skjer mellom dere. Hadde en av dere opplevd behovet for forandring større, hadde initiativ også kommet."

Jeg er for sjenert og problemet mitt er å få han til å se meg. Han har nok ingen behov for forandring og jeg har ikke forstått det før nå;) Jeg skal, vil og må få tak i han på et eller annet vis.

Gjest litt undrene fyr
Skrevet

"Hvorfor er det umulig ? Tviler på noe skjer mellom dere. Hadde en av dere opplevd behovet for forandring større, hadde initiativ også kommet."

Jeg er for sjenert og problemet mitt er å få han til å se meg. Han har nok ingen behov for forandring og jeg har ikke forstått det før nå;) Jeg skal, vil og må få tak i han på et eller annet vis.

Ok. La meg fortelle om en god venn. Meget begavet og velutdannet fyr. Og sjenert overfor kvinner. Har mange venner av begge kjønn, men aldri kjærester.

Blant venner fra studietiden er der ei veldig pen dame. Hun forblir bare venn. Årene går. Alle holder kontakten. 15 (!) år senere drar de samme vennene på fjelltur. Da lå det til rette for mer tid sammen og "tettere" fellesskap. Da begynte ting å utvikle seg og endte med at de giftet seg. Begge var for sjenerte til å ta initiativ til å begynne med. La det ikke gå så lang tid med deg også.

Ikke regn med initiativ fra ham. Du kan begynne med komlimenter og se responsen. Prøv til å begynne med å invitere ham sammen med andre hjem til deg. Se hvordan han reagerer på det. Prøv senere med diskret lapper/SMS/epost om du ikke greier å si de "private" initiativene.

Gjest gi meg gode råd
Skrevet

Ok. La meg fortelle om en god venn. Meget begavet og velutdannet fyr. Og sjenert overfor kvinner. Har mange venner av begge kjønn, men aldri kjærester.

Blant venner fra studietiden er der ei veldig pen dame. Hun forblir bare venn. Årene går. Alle holder kontakten. 15 (!) år senere drar de samme vennene på fjelltur. Da lå det til rette for mer tid sammen og "tettere" fellesskap. Da begynte ting å utvikle seg og endte med at de giftet seg. Begge var for sjenerte til å ta initiativ til å begynne med. La det ikke gå så lang tid med deg også.

Ikke regn med initiativ fra ham. Du kan begynne med komlimenter og se responsen. Prøv til å begynne med å invitere ham sammen med andre hjem til deg. Se hvordan han reagerer på det. Prøv senere med diskret lapper/SMS/epost om du ikke greier å si de "private" initiativene.

Du har nok rett, men du skulle bare vist hvor mange som har prøvd seg;)

Gjest litt undrene fyr
Skrevet

Du har nok rett, men du skulle bare vist hvor mange som har prøvd seg;)

Mange som har prøvd seg før på ham ? hmmm.

For å si det sånn: Viktigste grunn til at jeg giftet meg, var å ha en fast partner i sengen. Sånn tror jeg mange/de fleste menn tenker. Med andre ord så må du vise/antyde at du er i stand til å gi ham noe her, slik at du fenger interesse. Litt stygt sagt, men han må bli overbevist om at han gjør en god byttehandel ved at du blir hans. Du må vise at du kan gi noe også utenom det.

Min kone overbeviste meg om at hun var veldig god på å lage mat og hadde interesse for "horisontalen". Det var første steg. Da gav hun meg lyst til å gi noe godt tilbake. Ekteskap handler mest om å gi og skape slik lyst hos den andre; har man for store forventninger går alt galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...