Gå til innhold

Spåkone

Gjest trenger råd om fremtiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos en som spådde for meg for noen år siden, og nå har jeg lyst å dra igjen. Jeg husker ikke navn eller sted så noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan sikkert gjøre en like god jobb.

Jeg ser f.eks at du kommer til å bli kraftig lurt i nærmeste fremtid.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i deg, men en som spår om fremtiden. Siste gang fikk jeg linker på dol.

Skrevet

Haha!

Gjest Mirandolina
Skrevet

Det er jo så mange måter å spå på i dag,inn i fremtiden...tarot f.eks,eller tenker du på mere spåing som i kanalisering?

Da "ser" jo mediumet hva du trenger å vite/høre via dine kjære avdøde....

Men ikke ring de dyre tlf nr..det er bortkastet penger.

Syns det er dårlig gjort av dem...å sitte der å "spå"..har liten tro på det...

Er det en avgjørelse du trenger hjelp til?

Jeg vet forsåvidt om folk,men har ikke så lyst å skrive navnene demmes her.

Og ikke liker de å "spå" inn i fremtiden heller...du vet demmes ord kan påvirke våre valg.

Vi må nødt til å ta valg selv,selv om det er vanskelig,men jeg vet jo ikke hva dette gjelder.

Men hør alltid på deg selv/til ditt hjerte,egentlig vet du best selv...sier jeg..som har vært høyt og lavt hos mediumer og sjamaner..hm.

Kanskje det er derfor jeg kan si "svaret finner du inni deg selv,du tregner ikke søke der ute,for alt som er der ute er der inne...i deg selv"

Men om du oppsøker noen,skjekk litt på forhånd...og stiller de deg spørsmål,er det for å "peile inn"...ikke si noe!

Bare spørsmålet du vil ha svar på,har selv blitt skuffet..men også begeistret :)

Lykke til...og husk...tiden er en illusjon,alt skjer her og nu :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...