Gjest ja det var det da Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hei, Problemet mitt er at jeg har så glatt hår. Og alt faller liksom ned, virker som jeg har så lite hår. Og det er ikke artig når jeg skal på fest. Noen her som har noen ideer om hvilken hår spray jeg bør bruke for å få volum. Thanx:) 0 Siter
Gjest ja det var det da Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 går jo an å bruke litt skum også... Takk:) Men hvilken skum da? Er helt grønn når det gjelder hår produkter. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Takk:) Men hvilken skum da? Er helt grønn når det gjelder hår produkter. bruker mange slags skum jeg. alle er vel greie.. jeg bruker de det står ekstra hold, for at det skal holde seg litt... 0 Siter
Gjest ja det var det da Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 bruker mange slags skum jeg. alle er vel greie.. jeg bruker de det står ekstra hold, for at det skal holde seg litt... Ok takk! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg bruker Clynol hårskum i det våte håret. Føhner det og etterpå sprayer jeg med Clynol spray på pumpeflaske. Det virker i mitt vanskelige hår 0 Siter
Gjest ja det var det da Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg bruker Clynol hårskum i det våte håret. Føhner det og etterpå sprayer jeg med Clynol spray på pumpeflaske. Det virker i mitt vanskelige hår Når du sier vanskelig. Hva vil det si egentlig. Har du masse hår? Eller lite hår? Fint om du kan forklare det litt nærmere:) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Når du sier vanskelig. Hva vil det si egentlig. Har du masse hår? Eller lite hår? Fint om du kan forklare det litt nærmere:) Jeg har alltid hatt tynt og stritt hår (Har fått litt fall de senere år da) Det som var hokus pokus for meg var å spare til halvlangt hår, gradere det, lage støttehår i lugg og på toppen, så til slutt stripe det. Stripene gjør håret lettere. så til slutt skum og spray. Jeg har ikke problemer med å ordne håret lenger! 0 Siter
Gjest Lisan12 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Du bør klippe opp håret ditt så ikke alt har like lengder, og kasnkje også stripe det, for striper gir støtte i håret. Det finnes en serie som heter sexy hair, som funker veldig bra på mitt hår. Selv om mitt ikke er for stritt osv, så blir det gjerne flatt etter kort stund. Men sexy hair er fantastisk. KJøpes hos frisør, og er ganske dyr, men veldig drøy om du ikke overdriver bruken. Hårspray som er "verdens beste" kjøpes også hos frisør, heter ICE en blå flaske. Den har superhold, spray liksom underfra inn i hårbunnen, så får du volum, men da må du la håret få være i fred, dersom du driver og drar fingrene gjennom det hele tiden, forsvinner etterhvert sprayen og håret blir flatt igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.