Gjest ja det var det da Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg beklager, det var dumt av meg. Trodde du tok spøken da jeg svarte på innlegget ditt, men så gikk det litt for langt. Når man sliter med å bli gravid og må ha prøverør og lurer på en liten spørsmål i forbindelse med det. Og du skal kalle mine unger for drittunger..ja da gikk du nok litt langt..men men..er en optimist person..shit happens..glemt det allerede:) Psst: prinsesser skal være snille;) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Når man sliter med å bli gravid og må ha prøverør og lurer på en liten spørsmål i forbindelse med det. Og du skal kalle mine unger for drittunger..ja da gikk du nok litt langt..men men..er en optimist person..shit happens..glemt det allerede:) Psst: prinsesser skal være snille;) Prinsesser gjør som de vil. 0 Siter
hidi Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Prinsesser gjør som de vil. Jeg trodde det ikke fantes dumme spørsmål bare dumme svar! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg trodde det ikke fantes dumme spørsmål bare dumme svar! Ja, og jeg har unnskyldt meg for det. 0 Siter
hidi Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Ja, og jeg har unnskyldt meg for det. Måtte bare si det for dette forumet er bare helt utrolig bra! Hele DOL er jo bare fantastisk... Utrolig mye nyttig informasjon og så er det så koselig hvis man kan hjelpe andre. Jeg skjønte at ditt første innlegg var en spøk, men så ble det bare tull. Ingen andre nettsteder har alt det DOL har, ikke som jeg vet ihvertfall. Må likssom innom opptil flere ganger i døgnet..... 0 Siter
Gjest I think so Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det var derfor jeg lurte. Kanskje kunne medisinene ha effekt på avføringen. Siden jeg skal stikke med sprøyte på magen. Du stikker vel ikke sprøyta i tarmene, men bare ytterst i flesket? Jeg har aldri hørt at ivfmedisiner har innvirkning på fordøyelsen, om det var det spørsmålet gjaldt. 0 Siter
Gjest ja det var det da Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Du stikker vel ikke sprøyta i tarmene, men bare ytterst i flesket? Jeg har aldri hørt at ivfmedisiner har innvirkning på fordøyelsen, om det var det spørsmålet gjaldt. Ok thanx for the information:) Godt å vite. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kan aldri tenke meg at det har noe å si. Men egentlig har jeg ikke peil, hvorfor ikke poste dette på "Vil bli gravid"-forumet? Der finner du sikkert flere likesinnede. :-) 0 Siter
Babette Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Du skal vel ikke ha prøverøret i rompa heller? Herregud. Hehe, da er det jo dømt til å bli setefødsel. Jeg flirer så jeg griner, kan ikke for det. 0 Siter
morsan Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hehe, da er det jo dømt til å bli setefødsel. Jeg flirer så jeg griner, kan ikke for det. Likeså!! :-) *barnslig* :-D 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hehe, da er det jo dømt til å bli setefødsel. Jeg flirer så jeg griner, kan ikke for det. *gapskratter :-))))* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hehe, da er det jo dømt til å bli setefødsel. Jeg flirer så jeg griner, kan ikke for det. Hihi, bra noen tok spøken iallfall. 0 Siter
Gjest jasså?du Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det eneste aberet er vel at ivf-legen vil sitte med nebbet rakt oppi hemmoriden din? Men han har sikkert sett et par sånne før! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.