Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har begynt prøvingen, og det jeg lurer litt på er om jeg bør ligge i en bestemt stilling etter at han er kommet inni meg? Altså, slik at det ikke renner ut igjen liksom.

Huff...litt "merkelig" spørsmål sikkert. Men dette er jo helt nytt for oss.

Tror oså at jeg har fått igjen mensen etter Cerazette-slutt. Blødde en hel uke (startet 28.6-).

Når er det lurt for oss å prøve? Har alltid hatt regelmessig mens, så forventer den igjen i slutten av juli (selv om jeg håper den ikke dukker opp!).

Håper noen har gode svar!

Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238317-st%C3%B8rst-sjanse-for-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere burde vel ha startet for noen dager siden. Hvis din siste mens var 28.6 er sannsynlig eggløsning ca 12.7. Jeg ville begynt et par dager før.

Det sies at damen skal ligge med bena opp etterpå, men med mine 4 har jeg ikke trengt det. Jeg vet helt bestemt at mine to siste ble unnfanget 14 dager etter første dags siste mens.

Dere burde vel ha startet for noen dager siden. Hvis din siste mens var 28.6 er sannsynlig eggløsning ca 12.7. Jeg ville begynt et par dager før.

Det sies at damen skal ligge med bena opp etterpå, men med mine 4 har jeg ikke trengt det. Jeg vet helt bestemt at mine to siste ble unnfanget 14 dager etter første dags siste mens.

Vi hadde sex 10.7 og 12.7. Blir spennende og se hva som skjer!

Men...vi vet jo selvsagt at det kan ta tid før det skjer noe.

Håper virkelig vi får det til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...