Gjest det skulle vært meg! Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/12/471349.html 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Enig. Det skulle vært øvre aldersgrense for å spille lotto. 0 Siter
hidi Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Enig. Det skulle vært øvre aldersgrense for å spille lotto. Svært så negativ du var i dag da! Hatt en dårlig dag? Tenk for en glede å gi bort til eventuellt barn, barnebarn eller veldedighet.... Øvre grense? Har vi ikke nok forbud i dette landet? Mannen koser seg go så slo det til. Gled dere på andres vegne!!!!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Svært så negativ du var i dag da! Hatt en dårlig dag? Tenk for en glede å gi bort til eventuellt barn, barnebarn eller veldedighet.... Øvre grense? Har vi ikke nok forbud i dette landet? Mannen koser seg go så slo det til. Gled dere på andres vegne!!!!! Jeg hadde blunkefjes, noe som tilsier at jeg faktisk spøkte. Må jeg forklare hver eneste spøk jeg kommer med på DOL eller? 0 Siter
hidi Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg hadde blunkefjes, noe som tilsier at jeg faktisk spøkte. Må jeg forklare hver eneste spøk jeg kommer med på DOL eller? Nei, men du har vært litt i vinden i kveld. Ellers har jeg stor sans for deg! Og jeg så ikke smilefjeset. Beklager. Innlegget var egentlig tenkt trådstarter.... Sorry, Princess Peach! Klem 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Nei, men du har vært litt i vinden i kveld. Ellers har jeg stor sans for deg! Og jeg så ikke smilefjeset. Beklager. Innlegget var egentlig tenkt trådstarter.... Sorry, Princess Peach! Klem Hehe, i vinden. Ja, jeg har vel vært litt småfrekk, men det er bedre å være det under eget nick enn å feige og være ufordragelig under anonymt nick. 0 Siter
hidi Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hehe, i vinden. Ja, jeg har vel vært litt småfrekk, men det er bedre å være det under eget nick enn å feige og være ufordragelig under anonymt nick. Enig med deg! Jeg skriver alltid med mitt nick. Står for det jeg står for! Ferdig med den saken...... Klem 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Enig med deg! Jeg skriver alltid med mitt nick. Står for det jeg står for! Ferdig med den saken...... Klem Det er bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.