Zombiebob Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Zinedanes status som fotballhelt: Før nedskallingen : 90% Etter nedskallingen: 50% Etter "unnskyldningene": 0% Her har fyren en rekke anledninger til å vise seg som en mann: Han kunne tatt kontakt med Materazzi direkte etter kampen og beklaget. Han kunne sagt fra seg gullballen. Han kunne lagt seg flat og uforbeholdent bedt om unnskyldning. Hadde han gjort noe av dette, hadde han vist seg voksen nok til å ta ansvar for det han har gjort, så ville han blitt tilgitt på flekken. Men neida. Det eneste vi får er "Han andre var myyye slemmere enn meg, altså." For en dust han viste seg å være. 0 Siter
Heffalomp Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Men for en kjekk og sexy mann han er da!!!! Ble plutselig veldig opptatt av fotball......hahaha 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvor har du de tallene fra? Eller snakker du bare for deg selv? Ikke det at man på noen måte kan unnskylde det Zidane gjorde, vold løser ikke noe som helst. Men helt ærlig så tror jeg Materazzi slapp unna med noe han skulle fått en disiplinærsmell for, han også. Min sympati ligger hos Zidane. 0 Siter
Babette Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Men for en kjekk og sexy mann han er da!!!! Ble plutselig veldig opptatt av fotball......hahaha Ja, ikke sant? Han er rådeilig. På min "hitliste" er han i ferd med å sige forbi Erik Thorstvedt. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det viser jo bare at mange mannfolk oppfører seg likedan enten de er seks, seksten eller trettifire. Jeg kan like godt gi opp å lære guttene mine god oppførsel, det nytter nok ikke uansett 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Grunnen til at jeg spør hvor du har tallene fra er at jeg sent i går kveld så en uformell spørrekonkurranse på en nettavis om hvem man sympatiserte mest med av de to, og det var + 90% eller noe som sympatiserte med Zidane. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Grunnen til at jeg spør hvor du har tallene fra er at jeg sent i går kveld så en uformell spørrekonkurranse på en nettavis om hvem man sympatiserte mest med av de to, og det var + 90% eller noe som sympatiserte med Zidane. SpørreUNDERSØKELSE mente jeg selvsagt. *mumle* 0 Siter
Gjest ingen sympati Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Ja, enig. Greit nok at italieneren var klysete og sa dumme ting, men man skaller ikke ned noen under en VM finale for det. Voksne mennesker rister da bare av seg sånt, ler av det. Man er rimelig patetisk når man går og slenger sånn dritt på fotballbana, og man er også det når man skaller som resultat av dette. Begge er like duster her, men Zidane var den som mistet hodet. Drittslenging på fotball baner antar jeg er rimelig vanlig, og hvem gidder bry seg om noen stygge ord om mor og søster?? For dumt spør du meg, og lite uproffesjonelt. Det rare er at Zidane får sympatien fordi han andre er enda mer usmakelig. Hvorfor må noen av dem få sympati?? Begge oppførte seg jo helt idiotisk her. Begge to... 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Materazzi er beryktet for å oppføre seg som en umoden drittunge på banen (les: har det mye i kjeften). Usportslig av Zidane, men like usportslig av Materazzi. Bare fordi vi så at Zidane skallet italierneren ned så gjør det alt mye verre en det vi ikke så (eller hørte??) Materazzi gikk nå rimelig fort i bakken etter en liten panne på brystkassen også, da. Like usportslig av begge, men sympatien ligger helt klart hos Zidane. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror som noen sier at italieneren slapp unna med noe han ikke skulle sluppet unna med. Og artig hvor forskjellig man oppfatter ting. Så nettopp en spørreundersøkelse på VG nett om hvorvidt Zidane burde fratas gullballen, der hadde 31751 personer svart til nå, og av dem sa 81,46% nei. Min sympati ligger hos Zidane selv om jeg ikke forsvarer det han gjorde. Men den sleipe f*en Materazzi slapp alt for lett unna. Håper FIFA finner grunnlag til å gi han et spark bak. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 "Han kunne sagt fra seg gullballen." For noe sludder! Gullballen er noe en fotballspiller får fordi journalistene i VM stemmer på hvem som har vært den beste spilleren under hele VM, og så skal en ufattelig dum episode i andre ekstraomgang av finalen gjøre Zidane til en så mye dårligere spiller at han ikke fortjener gullballen? Gullballen blir gitt for hele VM, ikke for noen sekunder av en kamp. OK, Zidane gjorde noe dumt, men jeg tror nå det er en til som skulle hatt straff for det som skjedde forut for den episoden. Fordi Zidane sitter alene igjen som svarteper for noe begge skulle fått straff for ligger all sympatien min hos Zidane. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Men for en kjekk og sexy mann han er da!!!! Ble plutselig veldig opptatt av fotball......hahaha Seriøst?? Jeg syns han er skikkelig turn-off jeg. Halvskallet og med fyrstikk-armer - nei takk! ;-) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Grunnen til at jeg spør hvor du har tallene fra er at jeg sent i går kveld så en uformell spørrekonkurranse på en nettavis om hvem man sympatiserte mest med av de to, og det var + 90% eller noe som sympatiserte med Zidane. Det er mine egne tall, ja! :-) Det at Zidane ikke får sympati hos meg, betyr ikke at Materazzi får det. Men Zidane gjorde noe ulovlig, det gjorde ikke italieneren. Det er også helt uforståelig at Zidane reagerte som han gjorde, han får garantert sånne gloser servert i hver eneste kamp han spiller. Og han gir tilbake med samme mynt. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Ja, enig. Greit nok at italieneren var klysete og sa dumme ting, men man skaller ikke ned noen under en VM finale for det. Voksne mennesker rister da bare av seg sånt, ler av det. Man er rimelig patetisk når man går og slenger sånn dritt på fotballbana, og man er også det når man skaller som resultat av dette. Begge er like duster her, men Zidane var den som mistet hodet. Drittslenging på fotball baner antar jeg er rimelig vanlig, og hvem gidder bry seg om noen stygge ord om mor og søster?? For dumt spør du meg, og lite uproffesjonelt. Det rare er at Zidane får sympatien fordi han andre er enda mer usmakelig. Hvorfor må noen av dem få sympati?? Begge oppførte seg jo helt idiotisk her. Begge to... Helt enig! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Materazzi er beryktet for å oppføre seg som en umoden drittunge på banen (les: har det mye i kjeften). Usportslig av Zidane, men like usportslig av Materazzi. Bare fordi vi så at Zidane skallet italierneren ned så gjør det alt mye verre en det vi ikke så (eller hørte??) Materazzi gikk nå rimelig fort i bakken etter en liten panne på brystkassen også, da. Like usportslig av begge, men sympatien ligger helt klart hos Zidane. Jeg synes absolutt ikke Materazzi falt fort, det var ikke akkurat noen love-tap ala Figo det Zidane serverte. Han tar i skikkelig. Og lik det eller ikke, men å slenge dritt for å få motspilleren ut av fatning er helt standard. Som Mini sa - dette skjer i alle kamper, og i 99% av tilfellene er det glemt når man går av banen. Men Zidane er åpenbart også langsint... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror som noen sier at italieneren slapp unna med noe han ikke skulle sluppet unna med. Og artig hvor forskjellig man oppfatter ting. Så nettopp en spørreundersøkelse på VG nett om hvorvidt Zidane burde fratas gullballen, der hadde 31751 personer svart til nå, og av dem sa 81,46% nei. Min sympati ligger hos Zidane selv om jeg ikke forsvarer det han gjorde. Men den sleipe f*en Materazzi slapp alt for lett unna. Håper FIFA finner grunnlag til å gi han et spark bak. Det der skremmer meg faktisk - jeg håper det bare skyldes at folk ikke har tenkt gjennom saken. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 "Han kunne sagt fra seg gullballen." For noe sludder! Gullballen er noe en fotballspiller får fordi journalistene i VM stemmer på hvem som har vært den beste spilleren under hele VM, og så skal en ufattelig dum episode i andre ekstraomgang av finalen gjøre Zidane til en så mye dårligere spiller at han ikke fortjener gullballen? Gullballen blir gitt for hele VM, ikke for noen sekunder av en kamp. OK, Zidane gjorde noe dumt, men jeg tror nå det er en til som skulle hatt straff for det som skjedde forut for den episoden. Fordi Zidane sitter alene igjen som svarteper for noe begge skulle fått straff for ligger all sympatien min hos Zidane. Hvorfor skulle Materazzi blitt straffet? Han har da ikke gjort noe ulovlig? Kjeftbruk er (dessverre) standard i enhver kamp, og det er kun straffbart dersom det går på dommeren. Jeg synes Zidane burde ha innsett at oppførselen ikke var en VMs-beste-spiller verdig, og derfor sagt fra seg gullballen. Det hadde det stått respekt av, da hadde han vist seg som en voksen, ansvarlig mann. Nå tar han nesten ikke ansvar, men bare unnskylder seg. Det blir bare patetisk. 0 Siter
gripp Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvis han har tenkt å spille flere kamper, er han i alle fall garantert å få en del meldinger om mor, søster etc. fra motspillere...i hver eneste kamp :-) Jeezes, for en idiot. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvorfor skulle Materazzi blitt straffet? Han har da ikke gjort noe ulovlig? Kjeftbruk er (dessverre) standard i enhver kamp, og det er kun straffbart dersom det går på dommeren. Jeg synes Zidane burde ha innsett at oppførselen ikke var en VMs-beste-spiller verdig, og derfor sagt fra seg gullballen. Det hadde det stått respekt av, da hadde han vist seg som en voksen, ansvarlig mann. Nå tar han nesten ikke ansvar, men bare unnskylder seg. Det blir bare patetisk. Der ser du det helt annerledes enn meg, jeg syns slett ikke mannen har oppført seg patetisk etter kampen. Og jeg syns ikke de sekundene i finalen fratar Zidane det faktum at han var VMs beste spiller. Patetisk syns jeg derimot Materazzi har oppført seg med tåpelige uttalelser som at han ikke vet hva en terrorist er og "han så på meg med det superarrogante blikket" som om det ga han rett til å dra Zidane i trøya. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det der skremmer meg faktisk - jeg håper det bare skyldes at folk ikke har tenkt gjennom saken. Vet du, det tror jeg ikke er grunnen. Jeg tror rett og slett folk er villige til å se forbi to-tre sekunder der Zidane mistet hodet OG at Materazzi fremstår mye mer usympatisk etter episoden, tross alt. Og en ting til, rette uttalelser mot spillere gir også disiplinærstraff. Bare spør Tromsøspillerne som kalte Carew svarting. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.