Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutt og mobb elskeren min!

:-)

Jeg tror hans appell til enkelte kvinner er en av årsakene til at skallingen hans er blitt såpass populær.

Men Sophie..det er greit, jeg skal passe meg heretter :-)

Det er vel snartgjort å få et fatva etter seg også, tenker jeg..så det er best å holde kjeft.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zombiebob

13

• gripp

12

• Logitechmusa

6

• ShitDiddelyDo

4

Skrevet

Og dette kommer fra han som sier at kun det som skjedde under kampen er viktig?

Litt artig å bli kalt for "dust" forresten :-)

Skrevet

Jeg tror hans appell til enkelte kvinner er en av årsakene til at skallingen hans er blitt såpass populær.

Det er vel snartgjort å få et fatva etter seg også, tenker jeg..så det er best å holde kjeft.

Enten en fatva, eller meg - ingen av delene er særlig pleasent...;-)

Skrevet

Vold på en fotballbane er vel omtrent like vanlig som ukvemsord, eller? Ingen av delene bør tolereres. Og en ting har jeg i alle fall fått med meg, at er det en som har brukt skitne triks og stygge taklinger mot andre på fotballbanen mer enn en gang, så er det Materazzi.

Man trenger ikke mene det Zidane gjorde var greit for å likevel innse at mannen er et fabelaktig fotballtalent. Og fotballtalent er han like fullt om han skalla ned Materazzi, det er snakk om to sekunder av en hel karriere.

Selv om jeg ikke tolererer vold, så syns jeg altså det skal mer enn ett feilskjær til før et menneske skal fratas all ære på den måten du gjør. En fotballspiller er også kun et menneske.

"Vold på en fotballbane er vel omtrent like vanlig som ukvemsord, eller?"

Eh... nei. Ikke i nærheten engang. Angrep som det Zidane gjør her skjer så og si aldri på eliteserienivå. Ukvemsord skjer i hver eneste kamp.

Skrevet

"Hvorfor skulle Materazzi blitt straffet? Han har da ikke gjort noe ulovlig?"

Mulig, men det ser langt fra så enkelt ut som du vil ha det til.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122956

Det der hadde ALDRI skjedd hvis det ikke var Zidane som sto for skallinga. For sånne meldinger som Materazzi kom med, forekommer i hver eneste kamp.

( Men det er klart, Adidas har investert millioner i Zidane fram til år 2017, og må beskytte investeringen sin. Adidas har betalt milliarder - ikke millioner men milliarder - for å få rettighetene til kommende FIFA-arrangement.

Det er forskjell på kong salomo og jørgen hattemaker her ja.)

Skrevet

Morsomt å se at Zidane mer og mer fremstår som en furten primadonna og/eller en pater som kun ivaretar sin muslimske families ære.

Han slenger med leppa selv, skjønner du:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/vm2006/article685432.ece

....

Ellers er jo fyren kjent som et dophue fra tiden i Italia:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4709306

Det spørs om han ikke hadde tatt for seg av varene før VM-finalen også.

Nå kan det virke som om vi stort sett er enige her, men jeg synes nå at Italienerne i akkurat dette eksemplet overvurerer skjellsordet "son of a bitch" litt ;-)

Logitechmusa
Skrevet

Det der hadde ALDRI skjedd hvis det ikke var Zidane som sto for skallinga. For sånne meldinger som Materazzi kom med, forekommer i hver eneste kamp.

( Men det er klart, Adidas har investert millioner i Zidane fram til år 2017, og må beskytte investeringen sin. Adidas har betalt milliarder - ikke millioner men milliarder - for å få rettighetene til kommende FIFA-arrangement.

Det er forskjell på kong salomo og jørgen hattemaker her ja.)

Jeg tror nå ikke FIFA lar seg kjøpe av Adidas, jeg da. Og jeg vet nå heller ikke om jeg tror man kan kalle italieneren en Jørgen hattemaker heller. Har jo ikke inntrykk av at han er så veldig poulær, men Jeg tror mye av sympatien for Zidane nettopp ligger i at Materazzi har uttalt seg så dumt etter kampen mens Zidane faktisk holdt kjeft. Pluss at mange ikke er enig i den lynsjemobben som mener to sekunder ødelegger for en lang kariære med god fotball.

Logitechmusa
Skrevet

"Vold på en fotballbane er vel omtrent like vanlig som ukvemsord, eller?"

Eh... nei. Ikke i nærheten engang. Angrep som det Zidane gjør her skjer så og si aldri på eliteserienivå. Ukvemsord skjer i hver eneste kamp.

"Angrep som det Zidane gjør her skjer så og si aldri på eliteserienivå."

Ta en sjekk på de linkene som ligger med grisetaklinger i f.eks VM, du.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

"Jeg tror hans appell til enkelte kvinner er en av årsakene til at skallingen hans er blitt såpass populær."

Tror det er helt feilslått å tolke det Zadine gjorde som populært. Vil tro at alle mener det han gjorde var feil, men at mange mener noen overdriver viktigheten av akkurat de to-tre sekundene. Pluss at mange som meg mener Materazzi ikke er uskyldig i det som skjedde, neodet ser ut til at FIFA også vil finne ut av.

Jeg kan ikke se noen innlegg i denne tråden der noen syns det Zidane gjorde var greit.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror nå ikke FIFA lar seg kjøpe av Adidas, jeg da. Og jeg vet nå heller ikke om jeg tror man kan kalle italieneren en Jørgen hattemaker heller. Har jo ikke inntrykk av at han er så veldig poulær, men Jeg tror mye av sympatien for Zidane nettopp ligger i at Materazzi har uttalt seg så dumt etter kampen mens Zidane faktisk holdt kjeft. Pluss at mange ikke er enig i den lynsjemobben som mener to sekunder ødelegger for en lang kariære med god fotball.

Det er nesten ingen som mener det. Altså: At Zidane har ødelagt en lang karriere.

Han slo en av tidenes styggeste spillere. Og det er ikke min synsing. Vi snakker om en spiller det er utrolig at ikke har skadet folk for livet. Vi snakker om italias mest dirty spiller (og for de som kjenner italiensk fotball sier det ekstremt mye).

Zidane klikka. Han er ikke den første.

Jeg kan være enig i en ting fra kritikerne: Det er forskjellsbehandling ute og går. Det var "skjønnheten" som rabla. Og han rabla på "uhyret".

Derfor er det Matrix som får svi nå. Han har ingen troverdighet igjen etter alt han har gjort. Zidane, derimot, har all troverdighet.

Hadde det vært to andre spillere hadde oksen blitt hudflettet, men siden det var den fornuftige mot monsteret får monsteret svi.

Men Zidane går inn i bøkene sammen med Maradona og Pele.

Materazzi går nå inn i bøkene som han som "tok ut" frankrikes beste spiller, ødela deres spill, og sørget for et italiensk VM-gull vunnet med italias typiske juks.

Ufortjent all den tid Italia var best VM sett under ett, men det er sånn det er, og det er sånn media i hele verden ser det, og det er dette som blir husket.

Ikke hør på Grip. Det er klart han rabler på Zidane. Zidane er jo muslim og derfor terrorist.

Nei, nå er jeg dritings og drar ut!

Skål!

Skrevet

"Jeg tror hans appell til enkelte kvinner er en av årsakene til at skallingen hans er blitt såpass populær."

Tror det er helt feilslått å tolke det Zadine gjorde som populært. Vil tro at alle mener det han gjorde var feil, men at mange mener noen overdriver viktigheten av akkurat de to-tre sekundene. Pluss at mange som meg mener Materazzi ikke er uskyldig i det som skjedde, neodet ser ut til at FIFA også vil finne ut av.

Jeg kan ikke se noen innlegg i denne tråden der noen syns det Zidane gjorde var greit.

Nei vel, så er det ikke greit. Men dere henger alltid på et eller annet om at man "forstår" eller Materazzi har like mye skyld osv osv.

Enda en gang; det er klart at en som skaller ned en motspiller på fotballbanen, alltid er blitt provosert...på en eller annen måte. Men man kan altså ikke gi seg til å skalle ned folk av den grunn.

Vanlig fremgangsmåte er å le av slike provokasjoner som den Materazzi serverete..vanligvis med det resultat at avsender av skjellsordene blir den som blir mest forbannet...og gjerne utvist etterhvert.

...

Zidane har vært en glimrende spiller, og nedskallingen kan ikke ta fra ham det.

Likevel; han er en idiot som lar galskapen overta under en VM-finale...han ødela for lagkameratene sine og seg selv.

...

Og til orientering; gloser og fornærmelser som serveres under kamper er umulig å holde oversikt over, og kan ikke sanksjoneres.

Skrevet

Det er nesten ingen som mener det. Altså: At Zidane har ødelagt en lang karriere.

Han slo en av tidenes styggeste spillere. Og det er ikke min synsing. Vi snakker om en spiller det er utrolig at ikke har skadet folk for livet. Vi snakker om italias mest dirty spiller (og for de som kjenner italiensk fotball sier det ekstremt mye).

Jeg kan være enig i en ting fra kritikerne: Det er forskjellsbehandling ute og går. Det var "skjønnheten" som rabla. Og han rabla på "uhyret".

Derfor er det Matrix som får svi nå. Han har ingen troverdighet igjen etter alt han har gjort. Zidane, derimot, har all troverdighet.

Hadde det vært to andre spillere hadde oksen blitt hudflettet, men siden det var den fornuftige mot monsteret får monsteret svi.

Materazzi går nå inn i bøkene som han som "tok ut" frankrikes beste spiller, ødela deres spill, og sørget for et italiensk VM-gull vunnet med italias typiske juks.

Ufortjent all den tid Italia var best VM sett under ett, men det er sånn det er, og det er sånn media i hele verden ser det, og det er dette som blir husket.

Ikke hør på Grip. Det er klart han rabler på Zidane. Zidane er jo muslim og derfor terrorist.

Skål!

Skål selv, du. Men er det lurt å bli dritings før man går ut da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skål selv, du. Men er det lurt å bli dritings før man går ut da?

Tja. Jeg burde nok valgt et annet ord. Full. Det hadde passet bedre.

Akkurat nå er formen fin.

Skrevet

Tja. Jeg burde nok valgt et annet ord. Full. Det hadde passet bedre.

Akkurat nå er formen fin.

Pass på å hold deg på stigende. Legger du inn hvileskjær, blir det trøbbel.

Skrevet

Skål!

skål ;-)

Skrevet

"Angrep som det Zidane gjør her skjer så og si aldri på eliteserienivå."

Ta en sjekk på de linkene som ligger med grisetaklinger i f.eks VM, du.

Det Zidane gjorde var i en helt annen kategori.

Skrevet

"Mobben" her utgjøres jo definitivt av Zidanefansen, det er de som mangler logikk, og som kun agerer som en følge av massesuggesjon.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Nei vel, så er det ikke greit. Men dere henger alltid på et eller annet om at man "forstår" eller Materazzi har like mye skyld osv osv.

Enda en gang; det er klart at en som skaller ned en motspiller på fotballbanen, alltid er blitt provosert...på en eller annen måte. Men man kan altså ikke gi seg til å skalle ned folk av den grunn.

Vanlig fremgangsmåte er å le av slike provokasjoner som den Materazzi serverete..vanligvis med det resultat at avsender av skjellsordene blir den som blir mest forbannet...og gjerne utvist etterhvert.

...

Zidane har vært en glimrende spiller, og nedskallingen kan ikke ta fra ham det.

Likevel; han er en idiot som lar galskapen overta under en VM-finale...han ødela for lagkameratene sine og seg selv.

...

Og til orientering; gloser og fornærmelser som serveres under kamper er umulig å holde oversikt over, og kan ikke sanksjoneres.

"Likevel; han er en idiot som lar galskapen overta under en VM-finale...han ødela for lagkameratene sine og seg selv."

Det tror jeg nok de fleste er enige i. Jeg vet ikke om jeg ville brukt betegnelsen idiot, men at det var svært dumt og _kanskje_ fratok Frankrike seieren kan nok stemme.

Det jeg derimot ikke er enig i, er alle de tingene Zombiebob skisserer i det første innlegget sitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...