blåfugl Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Har fått tilbud om en ny stilling i samme bedrift som jeg jobber i nå. Denne stillingen innebærer atskillig mer ansvar enn jeg har nå, og jeg føler ikke at jeg har nok kompetanse på alle områder. Samtidig synes jeg arbeidsoppgavene virker spennende. Bør jeg stole på at ledelsen vet hva de gjør, og slå til? Selv om jeg ikke føler meg kompetent nok? Er så usikker...Har aldri vært noe karrieremenneske, og dette innebærer at jeg må gå opp i stilling. Trenger egentlig ikke de ekstra pengene. _Men_ dette er en stilling jeg sannsynligvis aldri vil få tilbud om senere. Et luksusproblem, men jeg er veldig fornøyd med den stillingen jeg har, og hadde tenkt å ha den noen år til. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Prøv da vel . Mannen min er i samme situasjon som deg, jeg backer han opp til å iallefall prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.