Gjest Debra irl Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Går det an å få maset seg til litt større lesefelt tror dere? Mer sånn det var før- syns til og med det var et minimum..... Går det an å ha noen form for kampanje/ aksjon som gjør at brukerne blir fornøyde, samtidig som eierne kan tilfredsstille annonsørene sine? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Neppe, men prøv å høyreklikke "åpne i nytt vindu" og tilpass vinduet som da dukker opp. Hvis du også gjør dette med "100 nye" og "nye til meg", arrangerer vinduene på skrivebordet og holder øye med hva som skjer når du klikker på innlegg.... Når du skjønner hvorden dette virker, så blir det mye bedre. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Neppe, men prøv å høyreklikke "åpne i nytt vindu" og tilpass vinduet som da dukker opp. Hvis du også gjør dette med "100 nye" og "nye til meg", arrangerer vinduene på skrivebordet og holder øye med hva som skjer når du klikker på innlegg.... Når du skjønner hvorden dette virker, så blir det mye bedre. Takk. Det hjalp på irritasjonen hvertfall. :-) Ha en strålende softis-dag! (Jeg hater egentlig bindestreker, men ordet softisdag så veldig snodig ut uten....) 0 Siter
keinstein Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Takk. Det hjalp på irritasjonen hvertfall. :-) Ha en strålende softis-dag! (Jeg hater egentlig bindestreker, men ordet softisdag så veldig snodig ut uten....) Slik er det ofte med sammensatte ord. Det skrives egentlig softisdag. Samme som helligdag. Kollegaen hadde en dårlig orddelingsdag, for jeg lurte fælt på hva en stålter- mos var for noe. En annen dag lurte jeg på hvem denne Tom- mestokk er. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Takk. Det hjalp på irritasjonen hvertfall. :-) Ha en strålende softis-dag! (Jeg hater egentlig bindestreker, men ordet softisdag så veldig snodig ut uten....) Da blir du kvitt reklamen og gitt. Hold Alt-tasten inne og trykk på TAB, så bytter du mellom vinduene. Du kan også lage dem som skrivebordselementer, da oppdaterer de seg selv. Eller du bruke multiple skrivebord. Jeg har 8 ulike skrivebord for ulike oppgavekombinasjoner. Men det gjør Nvidia skjemkortdriverens applikasjoner. Noen versjoner av driveren henger seg opp i kombinasjon med ulike BIOS, men det er ikke noe å gjøre med. Nå får jeg snart maskin med to prosessorer (eller dual layer) og to skjermkort, det blir luksus. Da kan jeg ha 850 skrivebord!?!? Vi får se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.