Gå til innhold

Hypotetisk tilfelle, hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Gjest kamliedamen

Sett at du traff en på byen som du fikk tenning med og som du ble med hjem eller noe liknedne. Denne personen utfører oral/hånd sex på deg og du har det helt topp. Personen mottar ikke det samme.

Så viser det seg at personen har motsatt kjønn av hva du trodde, han/hun hadde cross-dressed.

Hvordan reagere du på denne da homofile sexen? Du hadde det jo bra det holdt på men hvordan tenker du på det i ettertid?

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

10

• mrxx

8

• Lillemus

3

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Snacky1365380698

Å herregud!! Da hadde jeg rødma for meg selv og passet på å ikke fortelle det til noen med det første.

Etter noen uker hadde jeg sikkert roa meg ned og fortalt det til alle på vorspill. Er jo litt freaky at det nesten er gøy.

Så etter en stund hadde jeg nok ledd av meg selv (og passet på å sjekke grundigere neste gang). Joda, hadde sikkert følt meg litt lurt - men har man ikke tid/mulighet til å foreta full 'kvalitetsjekk' på forhånd, kan man ikke alltid forvente at varen er slik man tror det er ;)

Annonse

matildes mor

huff-da hadde jeg fått noe å tenke på i noen dager.Tipper følelsen hadde blitt no a la fylleangst....

men når jeg hadde kommet ovenpå igjen-så hadde jeg nok sett den humoristiske siden på det og underholdt mine nærmeste om dette skrekkscenarioet ;-)

Annonse

Hehe, forundrer meg ikke, så du hadde blitt steinkåt hvis ei jente, utkledd som mann, hadde slikket deg til de store høyder?

Hadde du ikke følt deg lurt etterpå?

Ikke lurt, men overrumplet og "tatt på senga". Og som sagt ville jeg ha blitt kåt av å tenke på det. Jeg blir jo også kåt av å tenke på to menn sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...