Gå til innhold

Hypotetisk tilfelle, hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Ikke lurt, men overrumplet og "tatt på senga". Og som sagt ville jeg ha blitt kåt av å tenke på det. Jeg blir jo også kåt av å tenke på to menn sammen.

To menn i sammen må jo bare være noe av det ultimat maskuline som finnes.

Men dette har jo vi diskutert før:)

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

10

• mrxx

8

• Lillemus

3

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Du synes det er pirrende å tenke tilbake på at du ble lurt trill rundt? Av en som bare utnyttet deg fordi du var dum nok til å gå på?

Hvorfor kastet du ut dette spørsmålet når du blir så provosert av et svar som ikke samsvarer med din egen fantasi?

Er det ikke interessant å høre ulike reaksjoner?

Ikke lurt, men overrumplet og "tatt på senga". Og som sagt ville jeg ha blitt kåt av å tenke på det. Jeg blir jo også kåt av å tenke på to menn sammen.

Men som kvinne så vil jeg tro at det er mer vanlig å tenne på at to menne har sex, enn at en annen kvinne har sex med deg.

To menn som har sex høres ikke akkurat lekkert ut, synes jeg, hehe.

Men som kvinne så vil jeg tro at det er mer vanlig å tenne på at to menne har sex, enn at en annen kvinne har sex med deg.

To menn som har sex høres ikke akkurat lekkert ut, synes jeg, hehe.

Å jo, to menn er toppen. Særlig hvis jeg fikk se på.

To menn i sammen må jo bare være noe av det ultimat maskuline som finnes.

Men dette har jo vi diskutert før:)

"To menn i sammen må jo bare være noe av det ultimat maskuline som finnes."

Vel, nå er det vel ikke alltid at den typen menn er så maskuline da. Men pikk har de jo. Og det er jo maskulint ;-)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Nå kan vel ikke den dama der bli mer innbilsk enn hun er? Virker som hun setter eller prøver å sette seg selv litt over andre.

Hvordan har du klart å danne seg et sånt bilde av Babette?

Jeg har gått i "klinsj" med henne mange ganger på dol, men jeg har aldri følt at hun har prøvd å sette seg selv over meg.

Hun er en frisk dame som det er morsomt å bryne seg på, og jeg har stor respekt for henne.

"To menn i sammen må jo bare være noe av det ultimat maskuline som finnes."

Vel, nå er det vel ikke alltid at den typen menn er så maskuline da. Men pikk har de jo. Og det er jo maskulint ;-)

Det har du selvfølgelig helt rett i, men på den andre siden så er det ikke alle homser/bilfile menn som er femi heller....:-)

Gjest kamliedamen

Hvorfor kastet du ut dette spørsmålet når du blir så provosert av et svar som ikke samsvarer med din egen fantasi?

Er det ikke interessant å høre ulike reaksjoner?

Jo, men jeg bare lurer på hva det er som tenner deg ved det, og hvorfor ikke du som alle andre som har svart ikke vil føle deg lurt?

Gjest kamliedamen

Hvordan har du klart å danne seg et sånt bilde av Babette?

Jeg har gått i "klinsj" med henne mange ganger på dol, men jeg har aldri følt at hun har prøvd å sette seg selv over meg.

Hun er en frisk dame som det er morsomt å bryne seg på, og jeg har stor respekt for henne.

Det var vel litt basert på at hun selv skrev det om seg selv i en tråd med beskrivelse av seg selv. Så jeg har det rett fra kilden.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det var vel litt basert på at hun selv skrev det om seg selv i en tråd med beskrivelse av seg selv. Så jeg har det rett fra kilden.

Skrev hun at hun er inbilsk og setter seg selv over andre?

Det høres rart ut. Men om du har rett så var det nok selvironi.

Har du en link?

Jo, men jeg bare lurer på hva det er som tenner deg ved det, og hvorfor ikke du som alle andre som har svart ikke vil føle deg lurt?

Det er ikke så godt å forklare. Jeg ville nok ikke ha blitt med en kvinne hjem for å ha sex. Den tanken tenner meg ikke.

Men jeg har et minne om en lesbisk fysioterapeut som masserte meg. Hun gjorde ikke noe galt, men jeg liker å tenke på hvordan dette kunne ha utviklet seg. Altså som en fantasi.

Jeg liker også tanken på å bli tatt bakfra av en ukjent mann på trikken uten å se ansiktet hans. Han skulle holde meg så fast at jeg nesten ikke kunne røre meg.

For mange år siden var det ei jente som la an på meg. Jeg avviste henne kontant, men har ofte lekt med tanken på hva som kunne ha skjedd videre.

Om dette utdyper svaret og gjør deg noe klokere vet jeg ikke.

Bifil er jeg ikke. Kunne aldri forelske meg i en kvinne og har ikke lyst på jentesex.

Gjest kamliedamen

Det er ikke så godt å forklare. Jeg ville nok ikke ha blitt med en kvinne hjem for å ha sex. Den tanken tenner meg ikke.

Men jeg har et minne om en lesbisk fysioterapeut som masserte meg. Hun gjorde ikke noe galt, men jeg liker å tenke på hvordan dette kunne ha utviklet seg. Altså som en fantasi.

Jeg liker også tanken på å bli tatt bakfra av en ukjent mann på trikken uten å se ansiktet hans. Han skulle holde meg så fast at jeg nesten ikke kunne røre meg.

For mange år siden var det ei jente som la an på meg. Jeg avviste henne kontant, men har ofte lekt med tanken på hva som kunne ha skjedd videre.

Om dette utdyper svaret og gjør deg noe klokere vet jeg ikke.

Bifil er jeg ikke. Kunne aldri forelske meg i en kvinne og har ikke lyst på jentesex.

Tror du ikke greier å se forksjell på fantasi her jeg og det virkelige liv. For om du fantaserer om noe slikt så kan det nok hende du hadde følt deg virkelig lurt om noe lsikt hendte deg. Litt rart om ikke hvertfall.

Gjest kamliedamen

Skrev hun at hun er inbilsk og setter seg selv over andre?

Det høres rart ut. Men om du har rett så var det nok selvironi.

Har du en link?

Hun skrev noe om at hun ikke likte andre folk og fikk fram hos meg hvertfall at hun var bedre enn andre, samt at alle likte henne osv. Småkvalmt.

Tråden het noe om "er det mange som faller for deg" på åpent forum, greier ikke legge inn link dit.

Tror du ikke greier å se forksjell på fantasi her jeg og det virkelige liv. For om du fantaserer om noe slikt så kan det nok hende du hadde følt deg virkelig lurt om noe lsikt hendte deg. Litt rart om ikke hvertfall.

Jeg kjenner ingen plass at jeg ville ha følt meg lurt i negativ forstand. Synes det hadde vært en spennende opplevelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...