Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Formen er ikke den beste, føler meg ikke spesielt oppegående om dagen. Er nok slik at jeg har en grad av svangerskapsdepresjon, etter hva jeg har lest om det.

Hadde det med førstemann også, (det har jeg først forstått nå) så jeg vet det går over, men det er så innmari slitsomt å ha så håpløst syn på tilværelsen hele tida.. :-)

Ellers tror jeg det skal gå bra ja, vi har innstilt oss på å få en lillebror i hus - svangerskapet er så likt det forrige at jeg ikke kan innbilde meg at det er noe annet enn en gutt! :-)

Skal som deg bestille kontroll etter neste uke en gang, har ingen hast egentlig.

Bra du vet hva det kommer av, men kjedelig å få en sånn tilleggsbelastning. Hadde du det hele forrige svangerskap, eller kan du forvente at det snart går over?

Har begynt å slappe litt mer av, men klarer ikke helt tro det går bra enda. I natt drømte jeg vi hadde glemt eller kommet for sent til alle kontrollene og termin var rett rundt hjørnet! Synes 6 mnd. igjen er fryktelig dårlig tid nemlig, livet vårt blir jo snudd på hodet. Legoland og Dyreparken, bleiebag, vogn og styr, er det oss??? Hjelp! ;-)

Fortsetter under...

Bra du vet hva det kommer av, men kjedelig å få en sånn tilleggsbelastning. Hadde du det hele forrige svangerskap, eller kan du forvente at det snart går over?

Har begynt å slappe litt mer av, men klarer ikke helt tro det går bra enda. I natt drømte jeg vi hadde glemt eller kommet for sent til alle kontrollene og termin var rett rundt hjørnet! Synes 6 mnd. igjen er fryktelig dårlig tid nemlig, livet vårt blir jo snudd på hodet. Legoland og Dyreparken, bleiebag, vogn og styr, er det oss??? Hjelp! ;-)

He-he, ja, det er litt av en omveltning som skjer, både fysisk og psykisk :-) Jeg hadde også nærmest panikk iblant med nr 1 i magen - hva i all verden hadde vi nå stelt i stand??

Håper virkelig at denne deppa-perioden snart er over, synes kanskje jeg merker en bedring, men vi har jo ferie og bare slapper av og gjør ting vi liker, så det hjelper jo litt. Men nakken plager meg, og kondisen er virkelig på bånn!

Men i morgen skal jeg på (privat) ultralyd, gleder meg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...