Gå til innhold

Årsaker til at man ikke klarer studier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årsaker til at man ikke klarer studier.

Hva kan disse være? Helsevesenet vil jo selvsagt ha meg til å tro at det er helsen min det skorter på. Men er det så lett. Tror enkelte studier er veldig intellektuelt krevende, jeg!

Videoannonse
Annonse
Gjest been there,too
Skrevet

hos meg var årsaken at jeg rett og slett hadde valgt feil,og derfor var uinspirert. tror det er viktig å velge noe man virkelig har lyst til og føler at man mestrer!

Skrevet

hos meg var årsaken at jeg rett og slett hadde valgt feil,og derfor var uinspirert. tror det er viktig å velge noe man virkelig har lyst til og føler at man mestrer!

Jau, må føle at man mestrer det. Tror jeg har valgt for vanskelige studier, jeg... hvor jeg har måttet slite mer enn jeg klarer... derfor det ikke har gått.

For det er jo forskjell på studiene. Noen er enklere enn andre, selv om man ikke kan si noe generelt om det. Men for min del vet jeg at jeg har valgt for vanskelige studier.

Tror det!

Gjest been there,too
Skrevet

Jau, må føle at man mestrer det. Tror jeg har valgt for vanskelige studier, jeg... hvor jeg har måttet slite mer enn jeg klarer... derfor det ikke har gått.

For det er jo forskjell på studiene. Noen er enklere enn andre, selv om man ikke kan si noe generelt om det. Men for min del vet jeg at jeg har valgt for vanskelige studier.

Tror det!

håper du finner frem til en studie som du har kapasitet til å klare.d er i allefall viktig for sin egen del å sikte seg inn på et yrke som man vet at man vil trives med,gå ut fra hva du liker å gjøre,hva du er god til,hva du evt elsker å gjøre.du kan kontakte en rådgiver v aetat,der har de en test for å rettlede folk til riktig valg/hva som passer for dem.har prøvd selv..kan anb.hva med evt en utdannelse i et praktisk fag i steden for teoretisk?blir ikke like mye lesing..

Gjest been there,too
Skrevet

Tror det!

håper du finner frem til en studie som du har kapasitet til å klare.d er i allefall viktig for sin egen del å sikte seg inn på et yrke som man vet at man vil trives med,gå ut fra hva du liker å gjøre,hva du er god til,hva du evt elsker å gjøre.du kan kontakte en rådgiver v aetat,der har de en test for å rettlede folk til riktig valg/hva som passer for dem.har prøvd selv..kan anb.hva med evt en utdannelse i et praktisk fag i steden for teoretisk?blir ikke like mye lesing..

Skrevet

Tror jeg har valgt rett denne gangen... håper bare jeg virkelig har gjort det, og at det går... =)

Gjest been there,too
Skrevet

Tror jeg har valgt rett denne gangen... håper bare jeg virkelig har gjort det, og at det går... =)

hei! du høres entustiastisk ut angående studiene. det er bra!du har funnet rett spor,høres det ut som.da vil jeg ønske deg lykke til!begynner du nå til høsten?

Aisha1365380364
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv. Men jeg valgte nok litt feil, og var dessuten litt for ung for den typen studie, som krever en del arbeidserfaring, helst på ledernivå. I tillegg har jeg små barn, og mistet en liten spire underveis. Skal prøve å bli ferdig gjennom et intensivt halvår ekstra, men blir sliten bare ved tanken...

Skrevet

For de fleste, som er normalt utrustet, som ikke klarer studiene sine så er det som regel latskap, altså mangelen på evnen til å sitte å gjøre skolearbeid.

Men det kan selvagt ha med sykdom å gjøre også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...