sheba Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Noen som vet om programmer gratis eller innen rimelighetens grenser som er greie og bruke til fjernstyring av pc? 0 Siter
Gjest Driver å sjekker ut selv Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Har akkurat hentet meg ned et selv og aner derfor ikke hvor bra det er, men det er anbefalt av bladet "data" i allefall, eller hva det nå heter. Vel, programmet heter iallefall: AW Remote Commander. Husker ikke adressen og har ikke mulighet for å finne den nå, men søk så kanskje det kommer opp noe. 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Har akkurat hentet meg ned et selv og aner derfor ikke hvor bra det er, men det er anbefalt av bladet "data" i allefall, eller hva det nå heter. Vel, programmet heter iallefall: AW Remote Commander. Husker ikke adressen og har ikke mulighet for å finne den nå, men søk så kanskje det kommer opp noe. Takk for svar, men nå viser det seg at dette programmet allerede finnes i XP, men begge maskiner må kjøre XP versjonen da... uansett vil jeg ta en titt på AW remote commander:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.