Velouria Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg syns det var veldig trist å høre jeg også, så det ble noen gravøl her om dagen. Kjip skjebne for en fantastisk musiker. 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvem er det? aldri hørt om fyren. Han som grunnla Pink floyd sammen med waters. En utrolig kreativ person, men fikk psykiske problemer etter lsd bruk. "dark side of the moon" er tilegnet Barret : Shine om you crazy diamond.. Sydbarrett.net pinkfloyd.com 0 Siter
Gjest svigermor Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvem er det? aldri hørt om fyren. Da vet du null om musikk. 0 Siter
Gjest Atåll Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Han som grunnla Pink floyd sammen med waters. En utrolig kreativ person, men fikk psykiske problemer etter lsd bruk. "dark side of the moon" er tilegnet Barret : Shine om you crazy diamond.. Sydbarrett.net pinkfloyd.com Hva er isd-bruk? knerta han seg? 0 Siter
Gjest Atåll Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Da vet du null om musikk. Kansje før min tid da vet du gamla! ;p 0 Siter
Velouria Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hva er isd-bruk? knerta han seg? LSD, syre or what you may. Han fikk en trip han aldri kom helt ut av. "Wish you were here" - albumet er dedikert til Syd Barrett som var hjernen bak Pink Floyd. 0 Siter
Gjest svigermor Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kansje før min tid da vet du gamla! ;p Likevel, lille sneip. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kansje før min tid da vet du gamla! ;p Du vet likevel null om musikk hvis du kun har kunnskap om musikk fra din tid. 0 Siter
musikeren Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ja, jeg tror ikke han har hatt det greit. 0 Siter
musikeren Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Han som grunnla Pink floyd sammen med waters. En utrolig kreativ person, men fikk psykiske problemer etter lsd bruk. "dark side of the moon" er tilegnet Barret : Shine om you crazy diamond.. Sydbarrett.net pinkfloyd.com Eh, nei. Dark Side Of The Moon er ikke tilegna Syd Barrett. Wish You Were Here derimot... :-) 0 Siter
Gjest skarrer Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ja, jeg tror ikke han har hatt det greit. Hvordan vet du det? Regner med at han visste hvor det bar med sitt stoffmisbruk. 0 Siter
musikeren Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hvordan vet du det? Regner med at han visste hvor det bar med sitt stoffmisbruk. Vel... Konsekvensene av å bruke LSD var nok ikke så godt kjent på 60-tallet. For Syd Barrets del førte det til at han blei psykisk sjuk. Det at han bodde hjemme hos mora si de siste 30 åra, uten særlig kontakt med omverdenen forteller vel det meste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.