Gå til innhold

Brad og Jennifer!

Anbefalte innlegg

Gjest hysjhysj...
Skrevet

Jeg gikk forbi bladhyllen i butikken idag og kom over et blad som heter "D!". På forsiden stod det "Brad og Jennifer sammen igjen!"... jeg bladde ikke i det, så jeg spør noen der ute: Det kan vel ikke stemme? ;)

Videoannonse
Annonse
Tweetybilla
Skrevet

Jeg så den forsiden jeg også, men leste ikke bladet.. det virker mer som et salgstriks eller noe, synes jeg... Har ikke akkurat Brad blitt pappa da?

Gjest hysjhysj...
Skrevet

Jeg så den forsiden jeg også, men leste ikke bladet.. det virker mer som et salgstriks eller noe, synes jeg... Har ikke akkurat Brad blitt pappa da?

Jo, det var det jeg også trodde. Kanskje de er blitt venner igjen eller noe sånn da, så det er vel et salgstriks,

Skrevet

De snakker helt sikkert om noe annet enn forhold. Kanskje de skal spille film sammen. Eller kanskje de _kanskje_ skal spille film sammen, om 3 år eller noe sånt. ;-)

Skrevet

De snakker helt sikkert om noe annet enn forhold. Kanskje de skal spille film sammen. Eller kanskje de _kanskje_ skal spille film sammen, om 3 år eller noe sånt. ;-)

Ja, eller at de ble obervert sammen på vei ut fra skilsmisseadvokatens kontor for eksempel.

Høres ut som et typisk salgstriks for å få folk til å tro at det er noe nytt og spennende.

Skrevet

Ja, eller at de ble obervert sammen på vei ut fra skilsmisseadvokatens kontor for eksempel.

Høres ut som et typisk salgstriks for å få folk til å tro at det er noe nytt og spennende.

Jeg leste på Text-TV (jepp) og gikk inn på overskriften "Kylie så på brudekjole!" Men det var flere enn Kylie som så den kjolen, hun var nemlig på et moteshow der denne kjolen var bare en av mange plagg....

Hva de får til! :-)

Skrevet

Jeg leste på Text-TV (jepp) og gikk inn på overskriften "Kylie så på brudekjole!" Men det var flere enn Kylie som så den kjolen, hun var nemlig på et moteshow der denne kjolen var bare en av mange plagg....

Hva de får til! :-)

Ha ha!!

Husker også en fra Se & Hør lenge før det ble småbarn i kongefamilien: Et bilde av Kongen og med store bokstaver: "Gleder seg til å bli bestefar"

Oisann!! Mette Marit gravid kanskje?????

Neida! ;-) På spørsmål fra journalisten om kongen gledet seg til engang å få barnebarn, hadde han svart bekreftende! ;-)

Skrevet

Ha ha!!

Husker også en fra Se & Hør lenge før det ble småbarn i kongefamilien: Et bilde av Kongen og med store bokstaver: "Gleder seg til å bli bestefar"

Neida! ;-) På spørsmål fra journalisten om kongen gledet seg til engang å få barnebarn, hadde han svart bekreftende! ;-)

Ja, den husker jeg og!! :-)

Skrevet

Ha ha!!

Og en Se&Hør-overskrift fra ikke så lenge siden: Marius blir storebror igjen!!

:-)

(så reklamen på TV, leste ikke bladet, da..)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ha ha!!

Eller overskriften om at dronning Sonja er fortvilet, intime bilder på avveier.

Og så var det bare noen håndverkere som hadde tatt bilder inne fra leiligheten deres og solgt videre...

Skrevet

Og en Se&Hør-overskrift fra ikke så lenge siden: Marius blir storebror igjen!!

:-)

(så reklamen på TV, leste ikke bladet, da..)

Og det var vel at faren hans skulle ha nytt barn, tenker jeg? ;-)

Skrevet

Eller overskriften om at dronning Sonja er fortvilet, intime bilder på avveier.

Og så var det bare noen håndverkere som hadde tatt bilder inne fra leiligheten deres og solgt videre...

*he he*

Har også sett en om "Sonjas store sorg", og så var det om spontanaborten(e) hun hadde på 60-tallet....

Gammalt nytt med andre ord

Skrevet

Og det var vel at faren hans skulle ha nytt barn, tenker jeg? ;-)

Ikke sant. Det gikk riktignok noen sekunder før jeg tok den. :-)

Skrevet

Hvilket de gamler på er mange no sekunder til at du putter den i handlekurven og kjøper "heila driden"!

Skrevet

........................

Skrevet

Hvilket de gamler på er mange no sekunder til at du putter den i handlekurven og kjøper "heila driden"!

Me deres opplag er det tydelig nok av dem som går på.

Leste på Text-TV igjen nå (flittig bruker!), og Angelina skal visst overta Jennifers rolle i en film-rolle mot Brad. Og i tillegg skal ikke Brad være foran kamera likevel, men bak.

Spørs om det var den filmen bladet trådstarter hadde sett henspilte på - før disse breaking news fra Text-TV kunne avkrefte det hele :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...