Son_Arctica Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hei.. Jeg har hatt smerter i nedre del av magen/skambenet i 2 dager nå.. Når jeg bøyer meg fram, så kommer det en intens/bankende smerte dær. Litt vanskelig å forklare, men det kjennes som at smerten sitter i/rundt skambenet.. Jeg har ikke hatt mensen på 2 måneder, har tatt test begge gangene men de har vært negative. Jeg har mye ganske flytende utflod (jeg må bruke truseinnlegg for at det ikke skal renne gjennom trusa da...) Jeg urinerer også som normalt. Øhm..Jeg veit ikke om mensen som er vekke og utfloden har noe med dette å gjøre.. Men tenkte nå at det var greit å nevne det også. Men jeg er bekymra da. Har ikke hatt det slik før.. :-S Takk! 0 Siter
Pus123 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Tror jeg hadde tatt meg en tur til legen, mye bedre det enn å gå og bekymre seg. Lykke til! 0 Siter
Son_Arctica Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Tror jeg hadde tatt meg en tur til legen, mye bedre det enn å gå og bekymre seg. Lykke til! takk for det. Men jeg på ferie nå, men skal ringe fastlegen min i morgen å bestille time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.