Gå til innhold

Gammel Nintendomaskin.

Anbefalte innlegg

Gjest I familie med en knøl
Skrevet

Vi har hatt en slik liggende en liten stund nå siden nyere og "bedre" maskiner har tatt sitt inntog i familien.

Men jeg har ikke villet kvitte meg med denne da vi har mange fine spill som jeg synes er kremen av spill til barn.

Lånte bort maskinen, takk og lov ikke spillene, til min bror.

Nå har han flyttet og jeg spurte om maskinen, tenkte den var yppelig på hytta på grå dager, og da sier altså fyren at han hadde byttet bort denne, den hakket jo så fælt, og byttet den til en PS2 med ratt og greier. Og den kunne vi jo LÅNE så lenge!!!

Ja, ja, er vel ikke noe å poeng i å diskutere den corny fyren da, men spillene, hva gjør jeg med dem?

Det er jo vanskelig å få tak i en slik "gammeldags" maskin i disse dager?

Er det mulig å bruke spillene på andre maskiner i det hele tatt?

Noen som aner råd her? Skulle som sagt gjerne hatt den med på hytta til dårlige dager. Spillene er jo underholdende men litt for lite spennende i forhold til alle andre spill de har så da underholder det ikke for lenge om gangen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krev at han skaffer til veie en gammel maskin til deg.00

Skrevet

Jeg hadde sjekka inne på finn.no og qxl.no.

Er det ikke der så setter du inn annonse sjøl :o)

Og krevd pæng av brutter`n.

Skrevet

Jeg har en sånn! Men den er ikke til salgs! Har tre spill til, og det er morro av og til. Og niesen min liker det.

Men jeg har sett sånne til salgs på QXL...

Frøken eple
Skrevet

De selger de på QXL, men de er faktisk ganske dyre...

Skrevet

Jeg hadde kverkan.

Både spill og maskinen (NES/SNES), er ikke billige å kjøpe.

Skrevet

Jeg hadde kverkan.

Både spill og maskinen (NES/SNES), er ikke billige å kjøpe.

Vel, kværke han er det vel andre som gjør før eller siden for å si det sånn.

Idiot jeg også da, som synes så synd på ham at han fikk låne den. Han ønsket jo bare noe å pusle med på ensomme kveldstimer.

Ser at man får kjøpt brukt maskin med spill til rundt tusenlappen +- på qxl.

Nå er jeg så heldig at pappan til barna mine hadde en slik liggende på hytta. Han skulle sjekke om den var i orden, og da får vi den.

Når det gjelder min bror, se det, der røk siste båndet til familien.

Å bytte bort ting som tilhører barna når jeg har bedt ham å ta godt vare på det siden det er demmes, det er nok til totalt brudd for meg.

(det skal sies at historien er meget lenger enn det.)

Skrevet

De selger de på QXL, men de er faktisk ganske dyre...

Ser de ligger på 1000.- + - på qxl.

Pappan til barna har en gammel liggende på hytta si, om den virker så får de den.

Skrevet

Jeg hadde sjekka inne på finn.no og qxl.no.

Er det ikke der så setter du inn annonse sjøl :o)

Og krevd pæng av brutter`n.

Penger av bruttern kan jeg bare glemme, det er pengemangel som gjør at han driver på slik.

Kutte ut hele dusten er en bedre ide. No nix mer problemer for meg med han ute av livet.

Skrevet

Krev at han skaffer til veie en gammel maskin til deg.00

Det sa han liksom at han skulle gjøre da, men jeg kjenner lusa på gangen og vet at det ikke vil komme til å skje.

Kutte ut hele fyren er en meget bedre ide.

Pappan til barna mine hadde tilfeldigvis en slik gammel maskin liggende på hytta si, er jeg heldig så virker den, da skulle vi få den.

Solsikkefrø
Skrevet

Sorry at jeg sier det, men _dumme_ broren din. Jeg og broren min har en sånn en fra da vi var små, og aldri i livet om vi skal selge den, selv om vi kan få massivt med penger for den. siden super-nintendoen og de gamle spillene eies mest av broren min (fordi det faktisk er hans) så har jeg kjøpt x-box som jeg har "chippet", og på den har jeg lagt inn 600 nintendospill på, så jeg kan spille og kose meg når som helst. Den inneholder blandt andre donkey kong-spillene og alle super-mario ;)))))

Skrevet

Sorry at jeg sier det, men _dumme_ broren din. Jeg og broren min har en sånn en fra da vi var små, og aldri i livet om vi skal selge den, selv om vi kan få massivt med penger for den. siden super-nintendoen og de gamle spillene eies mest av broren min (fordi det faktisk er hans) så har jeg kjøpt x-box som jeg har "chippet", og på den har jeg lagt inn 600 nintendospill på, så jeg kan spille og kose meg når som helst. Den inneholder blandt andre donkey kong-spillene og alle super-mario ;)))))

Å si "dumme broren din" er altfor snillt.

Fordømmet dust av en annen verden sier jeg når knølen faktisk kan ta noe som tilhører onkelungene sine og bytte det bort til egen vinst.

Det var siste dråpen for det familieforholdet, helt klart.

(historien er svært mye lengre enn dette ser du)

Pappan til barna mine hadde en slik gammel maskin liggende på hytta si. Han skulle sjekke om den virket og i så tilfelle så får vi den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...