Gå til innhold

Har lyst å bli gravid

Anbefalte innlegg

Gjest vil være anonym

Jeg har så lyst å bli gravid, men samboeren min vil absolutt ikke. Han mener det ikke passer pga at han er student, og har for dårlig råd. Vi har egentlig gnske god økonomi, og er svært sparsomme, så ikke noe problem med pengene egentlig. Og student skal han være enda i mange år... Jeg også, men jeg ser ikke på det som noe problem. Vi er begge 27 år og har vært sammen noen år. Har det ellers fint sammen. Så mitt spørsmål er hvordan jeg får til at han skal få lyst på en baby.. Kan ikke akkurat lure han heller.. Er bekymret for at han aldri skal ville få barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238393-har-lyst-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er i samme situasjon som deg! Har så vanvittig lyst på et lite nurk... men min kjære vil ikke "planlegge" noe. Men skjer det så skjer det mener han og da blir han kjempe gla! Går ikke på prevansjon heller så vi utførere den berømte "hopp av i svingen" taktikken:)

Jeg har ingen forslag om hvordan du kan få overbevist din kjære. For mine taktikker funker ikke:) hehehe.

Min kjære elsker små barn, noe vi har mange av i nær slekt. I begge familiene.

Så jeg vet han vil bli gla om det skjer, men samtidig skummelt... Noe jeg også tenker om det hele. Man skal jo tross alt ha ansvar for et lite barn som er totalt avhengig av deg.

Så det vil bli en sånn bitter søt følelse:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...