Gjest ikke så smal i midjen lenger :( Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Skulle hatt et korsett for å se litt bedre ut i kjolen jeg skal ha på meg i et bryllup, men jeg er ikke formuende... Er det noen av disse billig-kjedebutikkene som har ikke-så-veldig dyre korsetter? eller er det andre hold-in greier som er å anbefale? Hva koster ikke-så-dyre korsetter? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 H&M og KappAhl har i alle fall. Vet ikke pris. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kan du ikke kjøpe Hold-inn-strømpebukser som er høye i livet da? Da holder du inn både magen, rumpa og lårene. Velg i så fall en størrelse større enn du vanligvis bruker, så slipper du å spjære den.. Nå sitter jeg her og humrer og ler og minnes bryllupsdagen min. Hun som var forloveren min er ganske fyldig. Hun hadde derfor kjøpt Hold-inn-strømpebukser for anledningen. Når vi begge var ferdig pynta hos frisøren, gikk vi for å skifte i et trangt kott i frisørsalongen. Jeg hadde fått på meg hele brudestasen mens hun fortsatt kjempa med å få på den hersens strømpebuksa! Det endte med at jeg måtte hjelpe henne og hale og dra for å få den på. Plutselig smalt det noe voldsomt og hele stasen gikk i lufta. Herre min hatt, nå ler jeg så jeg griner her... Du skulle altså ha sett det :-D 0 Siter
Gjest ikke så smal i midjen lenger Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kan du ikke kjøpe Hold-inn-strømpebukser som er høye i livet da? Da holder du inn både magen, rumpa og lårene. Velg i så fall en størrelse større enn du vanligvis bruker, så slipper du å spjære den.. Nå sitter jeg her og humrer og ler og minnes bryllupsdagen min. Hun som var forloveren min er ganske fyldig. Hun hadde derfor kjøpt Hold-inn-strømpebukser for anledningen. Når vi begge var ferdig pynta hos frisøren, gikk vi for å skifte i et trangt kott i frisørsalongen. Jeg hadde fått på meg hele brudestasen mens hun fortsatt kjempa med å få på den hersens strømpebuksa! Det endte med at jeg måtte hjelpe henne og hale og dra for å få den på. Plutselig smalt det noe voldsomt og hele stasen gikk i lufta. Herre min hatt, nå ler jeg så jeg griner her... Du skulle altså ha sett det :-D herlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.