Gjest nicole40 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Sønnen min og jeg ser "lange flate baller" på dvd nå,, hun der Fredrikstad-dama får meg til å gapskratte hahaha!! Artig dame:)) Smart å putte strikkepinner i stikkontakten for å kortslutte strømmen.... 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Var på kino å så den filmen. Den er knakende go ja. Særlig arti den scenen da han ene "tegner" hitler bart på han tyske tolleren. Og da de fant "kokain" i kofferten...... 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Var på kino å så den filmen. Den er knakende go ja. Særlig arti den scenen da han ene "tegner" hitler bart på han tyske tolleren. Og da de fant "kokain" i kofferten...... Kokain i kofferten....eller Omo? Hahaha:) Stilig da det boblet ut av kjeften på tollerne ja hehe:) Jeg liker så godt hun der Fredrikstad-dama.Så henne i den der VG-reklamen,kjeften sto ikke:) Artig dialekt de har der borte ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.