Gå til innhold

Ville du meldt deg på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde deltatt på noe slikt. Hadde måttet emigrere langt langt unna etterpå hadde jeg gjort det. Ville ikke våget å vise meg på gata eller hos noen slektninger.

Å hjelp, nei!

Tenk deg svigermor og svigerfar som sitter og ser på mens dere... Uff!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Å hjelp, nei!

Tenk deg svigermor og svigerfar som sitter og ser på mens dere... Uff!!!

Wææææ! *dør av skam*

Skrevet

Jeg har sett den danske versjonen av det. Man er ikke nødt til å eksponere sexlivet sitt foran kamera -man filmer seg selv og velger selv når man slår av-, men man forteller jo ganske mye foran åpen skjerm da, og bare det er ille nok synes jeg... Grøss...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har sett den danske versjonen av det. Man er ikke nødt til å eksponere sexlivet sitt foran kamera -man filmer seg selv og velger selv når man slår av-, men man forteller jo ganske mye foran åpen skjerm da, og bare det er ille nok synes jeg... Grøss...

Jeg har bare sett den britiske versjonen, der så man iallfall ALT! De filmet sexakten med infrarødt kamera og greier. Uff, ultraflaut.

Skrevet

Jeg har bare sett den britiske versjonen, der så man iallfall ALT! De filmet sexakten med infrarødt kamera og greier. Uff, ultraflaut.

Det gjorde de også i den danske versjonen noen ganger, ikke med infrarødt kamera så vidt jeg husker, men.... Men det var noen av parene vi aldri så hadde sex,så vidt jeg husker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...