Gå til innhold

Ok å bruke mange nick?

Anbefalte innlegg

Gjest Badesandal
Skrevet

Jeg er en av dem som skifter nick, ene og alene fordi jeg føler meg mer anonym da.

Husk, dere som har samme nick hele tiden, dere samler masse informasjon om dere selv som kan avsløre dere eller misbrukes av psykoer.

Hvorfor sikrer dere dere ikke med å skifte nick når det er mulig og fullt ut lovlig her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig skriver jeg ikke mer enn jeg tåler at andre vet om meg. jeg gidder ikke holde på å skifte nick.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fordi man blir gjenkjent uansett. :)

Skrevet

jepp :) og trollene er ganske lette å kjenne igjen

Gjest Badesandal
Skrevet

Da skal du skrive mye her, eller være gokompis med webmaster ;)

Si meg, hvilket nick brukte jeg her tidlig i dag?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Skjønner tankerekka di.

Men jeg bruker samme nick. Og liker at andre også gjør det. For da blir man litt "kjent" med hverandre.

Unngår allikevel å "avsløre" for mange konkrete ting. Dvs jeg kan skrive om en hendelse FÅ vet m, eller tanker jeg har. Om mine nærmeste skulle være på DOL og "gjenkjenne" meg, så gjør ikke det noe.

Men av hensyn til egen sikkerhet så skriver jeg ikke konkrete ting, som hvor jeg bor etc

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da skal du skrive mye her, eller være gokompis med webmaster ;)

Si meg, hvilket nick brukte jeg her tidlig i dag?

Mener ikke at jeg kjenner igjen deg, men jeg hadde et annet nick her tidligere. Da jeg kom tilbake etter en pause, var det flere som skjønte at jeg var en gammel doler, så det nytter ikke å skjule seg. :)

Gjest Badesandal
Skrevet

jepp :) og trollene er ganske lette å kjenne igjen

Jeg er ikke noe troll altså, sånn for å opplyse om det :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er ikke noe troll altså, sånn for å opplyse om det :)

Nei, kanskje en nøkk? Med badesandaler? ;)

Gjest Badesandal
Skrevet

Nei, kanskje en nøkk? Med badesandaler? ;)

:-)

Frøken eple
Skrevet

Fordi kanskje ikke alle er paranoide ;o)

Det kan sikkert være farer som truer, men også jeg overlevde å sykle uten hjelm.

Skrevet

"Husk, dere som har samme nick hele tiden, dere samler masse informasjon om dere selv som kan avsløre dere eller misbrukes av psykoer."

Å, giiiiiid. Hjelp! *skjelve*

Det holder å bruke innsiden av hodet, og tenke før man gir ut informasjon man ikke vil at hvem som helst skal få tilgang til.

"Hvorfor sikrer dere dere ikke med å skifte nick når det er mulig og fullt ut lovlig her?"

Fordi jeg ikke er paranoid. Fordi jeg er her for å diskutere/debattere/krangle, og jeg tar ikke folk seriøst hvis de skifter nick fra tråd til tråd for å slippe å stå for det man har sagt tidligere. Dessuten så ønsker jeg enhver gjøk som tror han/hun kan komme å "ta" meg velkommen til å prøve. Det blir ikke den første, for å si det sånn :-)

"......................................."

Skrevet

"Husk, dere som har samme nick hele tiden, dere samler masse informasjon om dere selv som kan avsløre dere eller misbrukes av psykoer."

Å, giiiiiid. Hjelp! *skjelve*

Det holder å bruke innsiden av hodet, og tenke før man gir ut informasjon man ikke vil at hvem som helst skal få tilgang til.

"Hvorfor sikrer dere dere ikke med å skifte nick når det er mulig og fullt ut lovlig her?"

Fordi jeg ikke er paranoid. Fordi jeg er her for å diskutere/debattere/krangle, og jeg tar ikke folk seriøst hvis de skifter nick fra tråd til tråd for å slippe å stå for det man har sagt tidligere. Dessuten så ønsker jeg enhver gjøk som tror han/hun kan komme å "ta" meg velkommen til å prøve. Det blir ikke den første, for å si det sånn :-)

tsk;) ikke noe og bekymre seg for, det er bare meg som er inni hjernen din, hehehe

DOL med fast nick er veeldig skummelt, er du ikke enig?? ;)

*ler*

Gjest Badesandal
Skrevet

tsk;) ikke noe og bekymre seg for, det er bare meg som er inni hjernen din, hehehe

*ler*

Så tøffe vi er i trynet i dag da... ;)

Skrevet

*ler*

"tsk;) ikke noe og bekymre seg for, det er bare meg som er inni hjernen din, hehehe"

Du også? *Aaaaarrggghhh!!!!!*

"DOL med fast nick er veeldig skummelt, er du ikke enig?? ;)"

Jepp. Med alle de vårkåte (og høst, vinter- og sommerkåte) damene her vet man jo aldri hva man risikerer å rote seg borti :-)

Skrevet

"tsk;) ikke noe og bekymre seg for, det er bare meg som er inni hjernen din, hehehe"

Du også? *Aaaaarrggghhh!!!!!*

"DOL med fast nick er veeldig skummelt, er du ikke enig?? ;)"

Jepp. Med alle de vårkåte (og høst, vinter- og sommerkåte) damene her vet man jo aldri hva man risikerer å rote seg borti :-)

*snurt* ehrm... damer??

tror jeg må bli knurrete her som visse andre;)

Skrevet

Så tøffe vi er i trynet i dag da... ;)

Prozaken er min han! hehehe

Skrevet

*snurt* ehrm... damer??

tror jeg må bli knurrete her som visse andre;)

Uhm...babes? Kvinner? Berter? Snupper? *famle i mørket*

Skrevet

Uhm...babes? Kvinner? Berter? Snupper? *famle i mørket*

*humre* du er tilgitt;)

men ikkenotull nå: hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...