Gjest fifa Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 holder på med en penicilinkur grunnet halsbetennelse som jeg fikk forrige uke.har en tilstelning jeg skal være med på i morgen hvor det er planer om å drikke en del og jeg lurer nå på hvordan jeg skal gjøre dette.skal møte gamle kjente og har gledet meg til å "ta litt av" med disse siden det blir lenge mellom hver gang.kan jeg droppe tablettene for i morgen kveld og fortsette og ta dem dagen etter?eller kan jeg bare ta dem selvom jeg skal drikke?må legge til at hslsen begynner å bli normal igjen men er jo litt redd for at jeg skal bli dårlig.typisk at det skal være så mye styr og attpåtil i ferien min.blæ! 0 Siter
hidi Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Alkohol svekker kuren. Det er ikke en farlig kombinasjon, men tablettene virker ikke 100 prosent. Ta dem som vanlig og ikke tenk mer på den saken. Viktig å ta hele kuren... Ha en herlig fest! 0 Siter
Gjest fifa Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Alkohol svekker kuren. Det er ikke en farlig kombinasjon, men tablettene virker ikke 100 prosent. Ta dem som vanlig og ikke tenk mer på den saken. Viktig å ta hele kuren... Ha en herlig fest! hjertelig takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.