Gå til innhold

penicilinkur

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på med en penicilinkur grunnet halsbetennelse som jeg fikk forrige uke.har en tilstelning jeg skal være med på i morgen hvor det er planer om å drikke en del og jeg lurer nå på hvordan jeg skal gjøre dette.skal møte gamle kjente og har gledet meg til å "ta litt av" med disse siden det blir lenge mellom hver gang.kan jeg droppe tablettene for i morgen kveld og fortsette og ta dem dagen etter?eller kan jeg bare ta dem selvom jeg skal drikke?må legge til at hslsen begynner å bli normal igjen men er jo litt redd for at jeg skal bli dårlig.typisk at det skal være så mye styr og attpåtil i ferien min.blæ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkohol svekker kuren. Det er ikke en farlig kombinasjon, men tablettene virker ikke 100 prosent.

Ta dem som vanlig og ikke tenk mer på den saken.

Viktig å ta hele kuren...

Ha en herlig fest!

Skrevet

Alkohol svekker kuren. Det er ikke en farlig kombinasjon, men tablettene virker ikke 100 prosent.

Ta dem som vanlig og ikke tenk mer på den saken.

Viktig å ta hele kuren...

Ha en herlig fest!

hjertelig takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...