Gjest Hairy Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Er plaget med endel kroppshår, og skal på hyttetur i helga. Har en Lady shave jeg kan bruke på legger og bikini linja, men tenker om de vi deler hytte med syns det er rart om den durer og går...(Det er ikke vann på hytta, så jeg kan ikke bruke høvel som jeg bruker her hjemme) Vet ikke hva som er verst, tre dagers "skjegg" på legger og lår eller en durende maskin på badet? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Bruk ladyshaveren, du. Det er vel vanlig at damer barberer leggene og bikinilinjen i dag, ingen blir vel særlig sjokkert av det. 0 Siter
Gjest Hairy Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Bruk ladyshaveren, du. Det er vel vanlig at damer barberer leggene og bikinilinjen i dag, ingen blir vel særlig sjokkert av det. Huff ja. Men det er ikke alle som må ta hårene hver dag... Er snakk om ei helg på hytta. Fruen vi reiser med er slik som sikkert kan barbere leggene to ganger i løpet av sommeren. Pakker shaveren og ser hva jeg gjør. Takk for svar. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Huff ja. Men det er ikke alle som må ta hårene hver dag... Er snakk om ei helg på hytta. Fruen vi reiser med er slik som sikkert kan barbere leggene to ganger i løpet av sommeren. Pakker shaveren og ser hva jeg gjør. Takk for svar. Men om det ikke er innlagt vann på hytta betyr vel ikke det at vann ikke er å oppdrive? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Må jo ha vann! Dere har sikkert med dere eller noe? Bruk litt av det?? 0 Siter
MsSettlers Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Huff ja. Men det er ikke alle som må ta hårene hver dag... Er snakk om ei helg på hytta. Fruen vi reiser med er slik som sikkert kan barbere leggene to ganger i løpet av sommeren. Pakker shaveren og ser hva jeg gjør. Takk for svar. Barber i vei du, ingenting å være flau over det :-) 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvis du er ukomfortabel med at andre skal høre lyden, hvorfor ikke bare kjøpe høvel og skum (gillette woman). Ikke optimalt ettersom du sikkert er veldig glad i shaveren din, men er jo et greit alternativ for 3 dager. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Tre dagers "skjegg" er vel ikke stort? Dessuten synes jeg det er litt jålete å ta med seg slike ting på hyttetur... 0 Siter
MsSettlers Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Tre dagers "skjegg" er vel ikke stort? Dessuten synes jeg det er litt jålete å ta med seg slike ting på hyttetur... 3-dagers skjegg er vel ikke særlig morsomt om det er finvær og man går med bare legger. Det skal jo liksom være sommer da, selv om det ikke virker sånn.. 0 Siter
Gjest hårete legger Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Ta med høvel og smugle inn ei flaske vann du kan bruke! Føler med deg,skjønner problemet. Eller du kan være "foregangskvinne" og barbere i vei med frekk høy during! ;-))) 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Du tror vel ikke at de andre regner med at du er hårløs? Ingen som reagerer på at damer barberer seg vel??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.