Gå til innhold

Hår og hyttetur

Anbefalte innlegg

Gjest Hairy
Skrevet

Er plaget med endel kroppshår, og skal på hyttetur i helga.

Har en Lady shave jeg kan bruke på legger og bikini linja, men tenker om de vi deler hytte med syns det er rart om den durer og går...(Det er ikke vann på hytta, så jeg kan ikke bruke høvel som jeg bruker her hjemme)

Vet ikke hva som er verst, tre dagers "skjegg" på legger og lår eller en durende maskin på badet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Bruk ladyshaveren, du. Det er vel vanlig at damer barberer leggene og bikinilinjen i dag, ingen blir vel særlig sjokkert av det. :)

Gjest Hairy
Skrevet

Bruk ladyshaveren, du. Det er vel vanlig at damer barberer leggene og bikinilinjen i dag, ingen blir vel særlig sjokkert av det. :)

Huff ja. Men det er ikke alle som må ta hårene hver dag... Er snakk om ei helg på hytta.

Fruen vi reiser med er slik som sikkert kan barbere leggene to ganger i løpet av sommeren.

Pakker shaveren og ser hva jeg gjør. Takk for svar.

Skrevet

Huff ja. Men det er ikke alle som må ta hårene hver dag... Er snakk om ei helg på hytta.

Fruen vi reiser med er slik som sikkert kan barbere leggene to ganger i løpet av sommeren.

Men om det ikke er innlagt vann på hytta betyr vel ikke det at vann ikke er å oppdrive?

Gjest trultemor26
Skrevet

Må jo ha vann! Dere har sikkert med dere eller noe? Bruk litt av det??

Skrevet

Barber i vei du, ingenting å være flau over det :-)

Snacky1365380698
Skrevet

Hvis du er ukomfortabel med at andre skal høre lyden, hvorfor ikke bare kjøpe høvel og skum (gillette woman). Ikke optimalt ettersom du sikkert er veldig glad i shaveren din, men er jo et greit alternativ for 3 dager.

Frøken eple
Skrevet

Tre dagers "skjegg" er vel ikke stort?

Dessuten synes jeg det er litt jålete å ta med seg slike ting på hyttetur... :P

Skrevet

Tre dagers "skjegg" er vel ikke stort?

Dessuten synes jeg det er litt jålete å ta med seg slike ting på hyttetur... :P

3-dagers skjegg er vel ikke særlig morsomt om det er finvær og man går med bare legger. Det skal jo liksom være sommer da, selv om det ikke virker sånn..

Gjest hårete legger
Skrevet

Ta med høvel og smugle inn ei flaske vann du kan bruke!

Føler med deg,skjønner problemet.

Eller du kan være "foregangskvinne" og barbere i vei med frekk høy during! ;-)))

Petrine Eiffel
Skrevet

Du tror vel ikke at de andre regner med at du er hårløs? Ingen som reagerer på at damer barberer seg vel???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...