Gjest Debra irl Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Ser litt på tv norge nå. Der er det program om kvinnelige bodybuildere. Er det veldig fordomsfullt av meg å sitte og tenke at mange av dem tygger i seg mer enn bare proteinpulver og kylling? Tanken slår meg spesielt når jeg ser hendene og trekkene i ansiktet. Syns det fremstår som veldig mandig. Eller er det "bare sånn" at mange kvinnelige bodybuildere er maskuline i utgangspunktet og at disse trekkene fremheves mer når de trener på den måten de gjør? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror absolutt ikke de kroppene er naturlige kvinnekropper. De ser jo rett og slett ut som menn, og får mørk stemme etc. Freaky! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Sitter med mange av de samme tankene jeg også. Og det er jo ikke pent da! Fyj. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Helt enig.. det der kan ikke ha kommet bare av trening vel..? Mørk stemme og grove trekk, hun Jo så ut som en mann. 0 Siter
cecily Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Helt enig. De så ut som muskuløse dragqueens hele gjengen. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Maskuline trekk fremheves mer når man trener på denne måten (var vel derfor de brukte så sinnsykt mye sminke også, sa de ikke det?). Men man får ikke dypere stemme og mer markerte trekk i ansiktet av det. Tror nok det var langt mer enn protein og 'riktig' mat der, ja. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Vel... når moren hennes "forsvarer" dopingbruk i sporten, så ble iallefall mine mistanker forsterket. 0 Siter
MsSettlers Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Fytte rakkern! Usj altså, at noen velger det der frivillig.. Så ut som de reneste dragqueener. Lite lekkert. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 "Er det veldig fordomsfullt av meg å sitte og tenke at mange av dem tygger i seg mer enn bare proteinpulver og kylling?" ALLE kroppsbyggere - absolutt alle - putter selvfølgelig i seg heftigere ting enn proteinpulver og kreatin. Steroider og andre preparater, som utenom kroppsbyggerverdenen regnes som doping, er selve fundamentet i kroppsbygging på høyt plan. Dette gjelder både menn og kvinner, men effektene av veksthormoner og testosteron er mer uheldige på kvinner. Så nei - det har ingenting med med fordommer å gjøre. Det er sånn det er. Kroppsbyggere får på resept det som andre må kjøpe på svartebørsen, og de gjør det profesjonellt med masse ekstra preparater som demper bivirkninger, livsstil, oppfølging av lege etc. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 ÆÆÆH, hun hadde jo den dype stemmen også. "ÆÆÆH, hun hadde jo den dype stemmen også." Logisk. Unaturlig høye testosteronnivåer må til for at kvinner skal få slik muskelmasse. Det fører til bl.a til at strupehodet vokser, og stemmen blir dermed dypere. En annen "lekker" effekt er at klitoris vokser...:-/ "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror absolutt ikke de kroppene er naturlige kvinnekropper. De ser jo rett og slett ut som menn, og får mørk stemme etc. Freaky! "Jeg tror absolutt ikke de kroppene er naturlige kvinnekropper." Tja....naturlige kvinnekropper, tilført testosteronmengder som de aldri hadde kunnet produsere av seg selv. Ikke veldig lekker, nei :-) "......................................." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 "ÆÆÆH, hun hadde jo den dype stemmen også." Logisk. Unaturlig høye testosteronnivåer må til for at kvinner skal få slik muskelmasse. Det fører til bl.a til at strupehodet vokser, og stemmen blir dermed dypere. En annen "lekker" effekt er at klitoris vokser...:-/ "......................................" Det at det har sin naturlige forklaring med den dype stemmen gjør det ikke mer attraktivt fordet. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det at det har sin naturlige forklaring med den dype stemmen gjør det ikke mer attraktivt fordet. Selvfølgelig ikke. Det er direkte ufyselig, spør du meg. Kjempeflott med trente kvinner. Naturlige, trente kvinner. Kroppsbygging var overhodet ingenting med naturlig kropp å gjøre, hverken for menn eller kvinner. "........................................" 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Selvfølgelig ikke. Det er direkte ufyselig, spør du meg. Kjempeflott med trente kvinner. Naturlige, trente kvinner. Kroppsbygging var overhodet ingenting med naturlig kropp å gjøre, hverken for menn eller kvinner. "........................................" Enig med deg, det er direkte ulekkert. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Nei, det er ikke fordomsfullt, det er sant. Det Prozak skriver er helt korrekt. For å bli god i idretten kreves enormt gode gener og talent, samt riktig medisinering. Det siste hjelper naturligvis fint lite hvis ikke genene er på plass. Men det gjelder all idrett. 0 Siter
lonelyP Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 "Er det veldig fordomsfullt av meg å sitte og tenke at mange av dem tygger i seg mer enn bare proteinpulver og kylling?" ALLE kroppsbyggere - absolutt alle - putter selvfølgelig i seg heftigere ting enn proteinpulver og kreatin. Steroider og andre preparater, som utenom kroppsbyggerverdenen regnes som doping, er selve fundamentet i kroppsbygging på høyt plan. Dette gjelder både menn og kvinner, men effektene av veksthormoner og testosteron er mer uheldige på kvinner. Så nei - det har ingenting med med fordommer å gjøre. Det er sånn det er. Kroppsbyggere får på resept det som andre må kjøpe på svartebørsen, og de gjør det profesjonellt med masse ekstra preparater som demper bivirkninger, livsstil, oppfølging av lege etc. "...................................." "men effektene av veksthormoner og testosteron er mer uheldige på kvinner" Vel, innskrumpet tiss og høyt aggresjonsnivå må da være ganske ille det og(!) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 "men effektene av veksthormoner og testosteron er mer uheldige på kvinner" Vel, innskrumpet tiss og høyt aggresjonsnivå må da være ganske ille det og(!) "Vel, innskrumpet tiss og høyt aggresjonsnivå må da være ganske ille det og(!)" At pikken blir mindre av steroider o.l. er selvsagt tull, og ingenting annet enn renspikket skremselspropaganda. Men - når man tilfører kroppen testosteron, så setter kroppen ned egen produksjon, og det resulterer i at _testiklene_ (ikke pikken) blir mindre. Men (igjen) - en kroppsbygger gjør dette på ordentlig måte, med oppfølging fra lege etc., og opplever selvfølgelig ikke disse bivirkningene i samme grad. Det finnes mange ekstrapreparater og naturmedisiner man kan ta for å eliminere eller minke disse bivirkningene - hadde det ikke gjort det, så hadde ikke kroppsbyggere kunnet fungere ellers i livet. "....................................." 0 Siter
lonelyP Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 "Vel, innskrumpet tiss og høyt aggresjonsnivå må da være ganske ille det og(!)" At pikken blir mindre av steroider o.l. er selvsagt tull, og ingenting annet enn renspikket skremselspropaganda. Men - når man tilfører kroppen testosteron, så setter kroppen ned egen produksjon, og det resulterer i at _testiklene_ (ikke pikken) blir mindre. Men (igjen) - en kroppsbygger gjør dette på ordentlig måte, med oppfølging fra lege etc., og opplever selvfølgelig ikke disse bivirkningene i samme grad. Det finnes mange ekstrapreparater og naturmedisiner man kan ta for å eliminere eller minke disse bivirkningene - hadde det ikke gjort det, så hadde ikke kroppsbyggere kunnet fungere ellers i livet. "....................................." Du vet alt om alt du ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.