Gå til innhold

Menn og barbering

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinnespørsmål
Skrevet

Jeg kjeder meg, derfor må jeg finne på et tidtrøytespørsmål.

Hvordan ser det ut på badet etter at mannen din har barbert seg, ligger det små babyskjeggstubber overalt i og rundt vasken?

Det gjør det her!

Er det bare min mann som er grisete, eller er disse småstubbene usynlige for manneøyet?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

5

• Solsikkefrø

2

• Snorkfrøken

1

• org

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ser ikke noen spor etter at samboeren min har barbert seg. Han er veldig ryddig og renslig av seg. Flink gutt! ;)

Skrevet

hehe, min er et utmerket eksemplar av arten og rydder opp etter seg:)

Gjest stivert
Skrevet

Å rydde etter dette er jo kjerringarbeid. Noe må jo dere duge til. Makan.

Gjest stivert
Skrevet

Ser ikke noen spor etter at samboeren min har barbert seg. Han er veldig ryddig og renslig av seg. Flink gutt! ;)

Kanskje han har bare no dun?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det ligger nok noen skjeggstubber igjen i vasken etter barberinga hans ja.

Og så står barberskummet framme på benken etter bruk.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje han har bare no dun?

Tja, ikke verdens tjukkeste skjeggvekst, men det er stivt nok iallfall. :)

Gjest stivert
Skrevet

Tja, ikke verdens tjukkeste skjeggvekst, men det er stivt nok iallfall. :)

Vet du hva jenta fikk da hun gifta seg med lappen?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vet du hva jenta fikk da hun gifta seg med lappen?

Nei, hva da?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det som sto på lappen;)

He he. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Min sambo velger alltid å klippe seg på en dag da jeg NETTOPP har vasket badet grundig. Slår aldri feil. Han bruker maskin, og det ligger da nok hår til å lage en solid parykk i vasken, rundt vasken og på gulvet. Det tar litt tid før han rydder opp, og det ser ennå ikke bra ut etter han er fornøyd med oppryddinga si, så jeg må gå over på nytt (hrmpf!!)

Når han barberer seg er det ikke så ille, bare at maskina ligger på vasken. Men når han tømmer den ligger det masse skjeggstøv i vasken.

Menn.. tror dem bare er sånn.

Snorkfrøken
Skrevet

Min sambo velger alltid å klippe seg på en dag da jeg NETTOPP har vasket badet grundig. Slår aldri feil. Han bruker maskin, og det ligger da nok hår til å lage en solid parykk i vasken, rundt vasken og på gulvet. Det tar litt tid før han rydder opp, og det ser ennå ikke bra ut etter han er fornøyd med oppryddinga si, så jeg må gå over på nytt (hrmpf!!)

Når han barberer seg er det ikke så ille, bare at maskina ligger på vasken. Men når han tømmer den ligger det masse skjeggstøv i vasken.

Menn.. tror dem bare er sånn.

Jeg har også en sånn som peiler seg inn på badet så snart jeg går ut derifra etter endt runde med vaskefillen...

grrrr

Snacky1365380698
Skrevet

Han tørker vel opp etter seg rimelig bra, men er ikke noe problem å se at han har barbert seg. Han hevder selv han ikke etterlater spor etter seg, så tror kanskje det kun er mulig å spotte dor kvinnelige 'vant-til-å-vaske' øyne :)

Skrevet

Jeg slipper som oftest å se stubbene ligge strødd ja - heldigvis. Han ordner opp etter seg :-)

Gjest togli
Skrevet

Mannen min er godt oppdratt, så det er sjelden jeg ser spor etter barberingen hans ;-)

kakki1365380609
Skrevet

Min mann ser det ikke. Når jeg peker på det rundt vasken sier han "nehei...det der er bare vanlig støv" Ha! Den vasken tørker jeg over hver dag!

Skrevet

Det må da være normal folkeskikk og hygiene å gjøre det over vasken, for så å skylle/vaske det vekk? Tror ikke man finner noe slikt på badet mitt. Men dette er kanskje de samme mennene som pisser på kanten og utenfor skåla, lar være å tørke opp, rister de største dråpene rundt på vegg og håndklær, for så å stappe en pissdryppende pikk ned i underbuksa? Så klager de på at kona ikke vil suge dem :-)

"......................................."

Frøken eple
Skrevet

Ikke mye skjeggstubb hos oss heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...