Gjest Kvinnes. Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det må da være normal folkeskikk og hygiene å gjøre det over vasken, for så å skylle/vaske det vekk? Tror ikke man finner noe slikt på badet mitt. Men dette er kanskje de samme mennene som pisser på kanten og utenfor skåla, lar være å tørke opp, rister de største dråpene rundt på vegg og håndklær, for så å stappe en pissdryppende pikk ned i underbuksa? Så klager de på at kona ikke vil suge dem :-) "......................................." Gulp! nå tror jeg du er langt utenfor tema her. Det er kun snakk om litt skjeggstubbstøv fra renslige menn, men irriterende allikevel når det skjer hver gang. 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kjæresten min rydder alltid etter seg. Han er godt oppdratt 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Gulp! nå tror jeg du er langt utenfor tema her. Det er kun snakk om litt skjeggstubbstøv fra renslige menn, men irriterende allikevel når det skjer hver gang. "Gulp! nå tror jeg du er langt utenfor tema her." Egentlig ikke. Jeg blir kvalm og flau på vegne av mitt eget kjønn, når jeg ser og hører hvilke grisete, ufyselige svin så mange menn er. Det var derfor jeg lurte på om dette var de samme mennene - begge deler er grisete, og uverdig en voksen person, uansett kjønn :-) "........................................." 0 Siter
Gjest Kvinnes. Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 "Gulp! nå tror jeg du er langt utenfor tema her." Egentlig ikke. Jeg blir kvalm og flau på vegne av mitt eget kjønn, når jeg ser og hører hvilke grisete, ufyselige svin så mange menn er. Det var derfor jeg lurte på om dette var de samme mennene - begge deler er grisete, og uverdig en voksen person, uansett kjønn :-) "........................................." Hehe!;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hehe!;-) Men det er sant! Jeg førte statistikk over seks mnd., fra alle offentlige toaletter, skoletoaletter, arb.plass toaletter etc. jeg var innom. Resultatet var at 60-70% av menn ikke vasket seg på hendene. Og disse svinene lar dere klå på dere? Usj! "........................................" 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 "Gulp! nå tror jeg du er langt utenfor tema her." Egentlig ikke. Jeg blir kvalm og flau på vegne av mitt eget kjønn, når jeg ser og hører hvilke grisete, ufyselige svin så mange menn er. Det var derfor jeg lurte på om dette var de samme mennene - begge deler er grisete, og uverdig en voksen person, uansett kjønn :-) "........................................." noe som at: "det ene følger det andre"? veldig ofte er det slik ja... 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Her også!! Han påstår han har rydda etter seg også, men likevel flyter det med hår overalt!! jeg blir gal! for han gjør det hver torsdag etter at jeg har vasket huset... I dag gjorde han det samme, men han fant ut at for å gjøre meg glad før jeg ble sint på ham, så barberte han bort _alt_ håret nedentil, bortsett fra en liten fin stripe. For slik er jeg frisert nedentil selv... så da måtte jeg le litt før jeg gikk inn og komanderte ham til å tørke opp rubbel og bit. Men likevel klarte han ikke få opp noe særlig, så jeg måtte ty til og vaske det selv og slengte ham ut fra badet i bare underbuksa. 0 Siter
Gjest Kvinnes. Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Men det er sant! Jeg førte statistikk over seks mnd., fra alle offentlige toaletter, skoletoaletter, arb.plass toaletter etc. jeg var innom. Resultatet var at 60-70% av menn ikke vasket seg på hendene. Og disse svinene lar dere klå på dere? Usj! "........................................" Hm, interessant hobby! ;D) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Å rydde etter dette er jo kjerringarbeid. Noe må jo dere duge til. Makan. Hehe, det var et snodig svar 0 Siter
Gjest kom deg bort til kjøkkenbenken, kjerring Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Her også!! Han påstår han har rydda etter seg også, men likevel flyter det med hår overalt!! jeg blir gal! for han gjør det hver torsdag etter at jeg har vasket huset... I dag gjorde han det samme, men han fant ut at for å gjøre meg glad før jeg ble sint på ham, så barberte han bort _alt_ håret nedentil, bortsett fra en liten fin stripe. For slik er jeg frisert nedentil selv... så da måtte jeg le litt før jeg gikk inn og komanderte ham til å tørke opp rubbel og bit. Men likevel klarte han ikke få opp noe særlig, så jeg måtte ty til og vaske det selv og slengte ham ut fra badet i bare underbuksa. Snakk om furtete menneske. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Man lar da ikke hår ligge å flyte rundt. Herregud. Hva er det med folk? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg sørger i alle fall for å rydde opp eller meg så godt jeg kan. Jeg liker heller ikke å se skjeggstubber overalt. 0 Siter
Babette Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Han jeg har nå, er veldig ryddig og påpasselig med sånt, men eksen etterlot seg ofte skjegg i vasken. Da skylte jeg det bare bort, gadd ikke å gjøre noe nummer av det. Det samme med tannkrem i vasken. Når jeg tenker etter, har jeg nok aldri vært borti noen som har lagt ned doringen etter seg etter pissing, men det gjør ikke noe. 0 Siter
Gjest lurer på det eg Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Her også!! Han påstår han har rydda etter seg også, men likevel flyter det med hår overalt!! jeg blir gal! for han gjør det hver torsdag etter at jeg har vasket huset... I dag gjorde han det samme, men han fant ut at for å gjøre meg glad før jeg ble sint på ham, så barberte han bort _alt_ håret nedentil, bortsett fra en liten fin stripe. For slik er jeg frisert nedentil selv... så da måtte jeg le litt før jeg gikk inn og komanderte ham til å tørke opp rubbel og bit. Men likevel klarte han ikke få opp noe særlig, så jeg måtte ty til og vaske det selv og slengte ham ut fra badet i bare underbuksa. Herregud for en mann du har ! Sånn tafatt type hadde vært totalt turn-off for meg. Hadde du tørket og vasket slik hvis det var en venninnne du hadde delt leilighet med? 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Kjæresten min lar også skjeggstubber ligge igjen i vasken.. Jeg pleier bare å skylle det bort uten å kommentere det. Han er så flink ellers så Tar alltid ned både toalettringen og lokket,tisser oppi toalettet og ikke rundt ,og det er han som vasker/skrubber badet til vanlig 0 Siter
Gjest en som deler bad Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Enten det er skjeggstubber eller lange kvinnehår i vasken eller på dusjsluker er det kvalmt. På samme måte som alle de raritetene av sminke og oljer og salver og hva det nå er som flyter omkring på badet. 0 Siter
Gjest oojojoj Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Kjæresten min rydder alltid etter seg. Han er godt oppdratt "Han er godt oppdratt " Oppdra kjæreste = være mor for ham, en voksen person. At det går an ! Ikke akkurat respekt. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hm, interessant hobby! ;D) Ingen hobby, men et prosjekt for å få konkrete tall på noe jeg hadde observert i et helt liv. "......................................." 0 Siter
Gjest min mann er ikke slik Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Min mann er veldig flink til å "ordne opp" etter seg. I tillegg til det tisser han med doringen oppe, og legger ned ring og lokk etter hver gang. Bla. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.