Gå til innhold

Menn og barbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Han er godt oppdratt :) "

Oppdra kjæreste = være mor for ham, en voksen person. At det går an ! Ikke akkurat respekt.

Hun mente da at han er godt oppdratt hjemmefra? Altså av foreldrene sine, ikke av kona.

Djeeez.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

5

• Solsikkefrø

2

• Snorkfrøken

1

• org

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Ingen hobby, men et prosjekt for å få konkrete tall på noe jeg hadde observert i et helt liv.

"......................................."

Hehe, du er litt kinky du.

Skrevet

Hehe, du er litt kinky du.

"Hehe, du er litt kinky du."

Det er meget mulig. Men jeg ser ikke koblingen her :-)

"..........................................."

Skrevet

Det må da være normal folkeskikk og hygiene å gjøre det over vasken, for så å skylle/vaske det vekk? Tror ikke man finner noe slikt på badet mitt. Men dette er kanskje de samme mennene som pisser på kanten og utenfor skåla, lar være å tørke opp, rister de største dråpene rundt på vegg og håndklær, for så å stappe en pissdryppende pikk ned i underbuksa? Så klager de på at kona ikke vil suge dem :-)

"......................................."

Nå ble jeg kvalm!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...