Frøken eple Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Dumt spørsmål... ... bør man ikke drikke alkohol mens man går på antibiotika? Eller SKAL man ikke drikke alkohol? Hva skjer? Effekten reduseres? Man bli snøvledritings? Har så innmari lyst på litt vin i morgen kveld. 0 Siter
Gjest kjedelig jeg Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 takk for oppmuntrende svar!angående antibiotika,er det ikke farlig å drikke litt.den virker allikevel 0 Siter
Tralla Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kommer an på hvilken type du tar. Noen kan du bli dårlig avå kombinere med alkohol, andre vil du bare redusere effekten av. Se i felleskatalogen, eller les pakningsvedlegget. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 takk for oppmuntrende svar!angående antibiotika,er det ikke farlig å drikke litt.den virker allikevel Bare hyggelig ) Så antibiotika er bedre venn med alkohol enn penicilin? ) Johooo! Hvitvinen skjelver i kjøleskapet! 0 Siter
Frøken eple Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Kommer an på hvilken type du tar. Noen kan du bli dårlig avå kombinere med alkohol, andre vil du bare redusere effekten av. Se i felleskatalogen, eller les pakningsvedlegget. Tror de heter Ery... et eller annet. Det er det det står på selve pillen hvertfall. 0 Siter
Gjest kjedelig jeg Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Bare hyggelig ) Så antibiotika er bedre venn med alkohol enn penicilin? ) Johooo! Hvitvinen skjelver i kjøleskapet! har tatt anibiotika flere ganger uten at dette har vært noe problem,men du kan jo som tralla sier,sjekke pakningsvedlegget. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 har tatt anibiotika flere ganger uten at dette har vært noe problem,men du kan jo som tralla sier,sjekke pakningsvedlegget. Det skal jeg. Takk for svar. Og god natt, nå er det natta for meg 0 Siter
Gjest kjedelig jeg Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det skal jeg. Takk for svar. Og god natt, nå er det natta for meg god natt,og du hadde så søtt nick i kveld:) 0 Siter
Tralla Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Tror de heter Ery... et eller annet. Det er det det står på selve pillen hvertfall. Ery-max sikkert. Tror det skal gå greit å drikke litt da. Men du bør ikke drikke mye, da de brytes ned i leveren. Her er en veldig grei oversikt over legemidler på et forståeleig språk:-) http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/ 0 Siter
Gjest antibiotikapenicillin Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Bare hyggelig ) Så antibiotika er bedre venn med alkohol enn penicilin? ) Johooo! Hvitvinen skjelver i kjøleskapet! penicillin er ett av flere antobiotikum som finnes - det er ikke noen motsetning mellom disse begrepene. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hvis du drikker alkohol når du tar antibiotika,kan det miste effekten...antibiotikaen alstå 0 Siter
Frøken eple Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 god natt,og du hadde så søtt nick i kveld:) Takk skal du ha ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.