Gå til innhold

Bilforsikring?

Anbefalte innlegg

Gjest grønn bileier
Skrevet

å finne en forsikring som ikke ruinerer meg og som er bra er helt håpløst. jeg trenger en forsikring til min toyota carina 96-modell. Jeg er 25 år, og har bare hatt forsikring på mitt navn fra desember 05. Hvor bør jeg ringe og be om forsikringstilbud? Er Obos og LO-medlem hvis det har noe å si? vet man får rabatt hos If me dObos, er der jeg har forsikret bilen nå, men synes det er dyrt med nesten 10 000 for delkasko på den gamle bilen?

Fortsetter under...

Skrevet

LO har forsikringsavtalene hos Sparebank1.

Du kan lese mer om fordelene på www.lofavor.no

Ofte kan bosted avgjøre en del på pris. Biler blir oftere stjålet og herpet i Oslo enn på Flisa for eksempel

Gjest ta deg en ringerunde
Skrevet

Jeg ringer til alle forsikringsselskapene hvert år for å finne den billigste, nå forsikrer vi både reiser, hus, biler og motorsykler, så vi får en totalrabatt.

Hos oss har vi kommet billigst ut hos Terra tre år på rad.

Jeg ville tatt meg en ringerunde hadde jeg vært deg, det er store forskjeller på forsikringene år for år hos alle selskapene.

Skrevet

Jeg mener at OBOS medlemmer har en egen forsikringsordning som skal være et veldig bra tilbud. Snakk med OBOS.

Ellers er det generelle rådet at du tar en ringerunde til de forsekjellige forsikringsselskapene.

Men vær nøye med å oppgi de samme data om bilen til alle sammen.

Skrevet

Tennant har egen toyotaforsikring, den er rimelig. Ring dit å forhør deg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...