Gå til innhold

Praha hva skjer i juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Reiser til Praha i slutten av måneden og lurer i den forbindelse på hva som skjer i byen da? Er det noen som har en nettside hvor jeg kan finne informasjon. Ellers er det noe annet jeg må huske på å få med meg i denne byen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotell til lavest mulig pris:

www.hotels.com/praha

Turistinformasjon:

www.prague-tourist.com

www.prague-info.cz

www.czechtourism.com

Bla litt nedover på denne siden:

www.virtualtourist.com/.../Czech_Republic/Hlavni_Mesto_Praha/Tourist_Traps-Hlavni_Mesto_Praha-BR-1.html

God tur!

Gjest God tur !
Skrevet

Billigste stedet å handle i Praha er i bydel 5 (vi bodde i bydel 5, og vår tsjekkiske norsktalende guide sa at det var her det var billigst å handle, spise og drikke). Der er det et stort kjøpesenter, stor sportsbutikk (rett over gaten for kjøpesenteret) en stor skobutikk (ikke den 5.etg. som "alle" snakker om).

Kjøp dere buss/trikk kort så snart dere kommer ned, så greit å frese rundt med trikken der :), bl.a. trikk nr. 9 bruker dere til bydel 5, den stopper rett utenfor kjøpesenteret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...