poli10kk Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hei Reiser til Praha i slutten av måneden og lurer i den forbindelse på hva som skjer i byen da? Er det noen som har en nettside hvor jeg kan finne informasjon. Ellers er det noe annet jeg må huske på å få med meg i denne byen? 0 Siter
en mann Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hotell til lavest mulig pris: www.hotels.com/praha Turistinformasjon: www.prague-tourist.com www.prague-info.cz www.czechtourism.com Bla litt nedover på denne siden: www.virtualtourist.com/.../Czech_Republic/Hlavni_Mesto_Praha/Tourist_Traps-Hlavni_Mesto_Praha-BR-1.html God tur! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Prøv her: http://www.forbruker.no/reise/ article1201873.ece 0 Siter
Gjest God tur ! Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Billigste stedet å handle i Praha er i bydel 5 (vi bodde i bydel 5, og vår tsjekkiske norsktalende guide sa at det var her det var billigst å handle, spise og drikke). Der er det et stort kjøpesenter, stor sportsbutikk (rett over gaten for kjøpesenteret) en stor skobutikk (ikke den 5.etg. som "alle" snakker om). Kjøp dere buss/trikk kort så snart dere kommer ned, så greit å frese rundt med trikken der , bl.a. trikk nr. 9 bruker dere til bydel 5, den stopper rett utenfor kjøpesenteret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.