Gå til innhold

Klokke som tikker

Anbefalte innlegg

Gjest dihrd
Skrevet

Har litt "vondt" av venner som ikke har funnet seg partnere og som nærmer seg 40.

Noen har valgt å ikke bli foreldre, mens andre gjerne kunne tenke seg en mann/dame og stifte familie.

Jammen er livet kort, og tiden går superfort. Ikke lett å henge med og være produktiv i rette øyeblikk. Det er mye som skal klaffe.

Heldigvis virker ikke disse vennene så bekymret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er rimelig ille å ikke ha funnet seg partner i en alder av 23 jeg. Men jeg gjør ikke noe med saken likevel. Hva er det å gjøre... ta seg best mulig av seg selv, noe jeg ikke klarer med måte akkurat.

Snacky1365380698
Skrevet

Jeg syns det er rimelig ille å ikke ha funnet seg partner i en alder av 23 jeg. Men jeg gjør ikke noe med saken likevel. Hva er det å gjøre... ta seg best mulig av seg selv, noe jeg ikke klarer med måte akkurat.

Det å ikke funnet seg partner når man er 23 er davel ikke ille. Mange nyter singeltilværelsen og gjør som de vil. Intet klandreverdig med det!

Er man 40 og ønsket om partner/barn er veldig sterkt er det såklart veldig synd på personen. Særlig med tanke på kvinner som kanskje opplever 'tikkinga av den biologiske klokken'. Men tror også at mange på den alderen som er singel har valgt det selv, men at utenforstående automatisk går ut fra at personen er på jakt etter noen å leve resten av livet med. Er blitt mer 'populært' spesielt for kvinner og leve livet som singel og kun konsentrere seg om venner og karriere, noe desverre mange med hus, mann og barn har vanskelig å godta.

mil1365380270
Skrevet

Det er mange måter å få familie på. Ganske vanlig at den man treffer har barn f.eks. Har man lyst på egenfødte og ikke har partner i sikte, skjønner jeg de som begynner å svette ved 40, men mange får barn etter det også. Jeg tror nok langt de fleste klarer å finne seg en eller annen, som oftest er det å være enslig selvvalgt. Også bli man særere og særere med årene, tar ikke til takke med hva som helst ;-) Og når man runder 40 begynner runde 2 med pardannelser, mange skilte på ny jakt.

mil1365380270
Skrevet

23?!!! Du skal ikke stresse med å finne deg noen, du skal bruke tiden til å lære om livet. Når du blir eldre kommer du til å oppdage at du som 23 var mer voksen enn mange på 33. Da skjønner du at 23 er en alder man skal være ung, ikke på død og liv fylle med forpliktelser. De kommer når de kommer, og da er du så forelsket at du kaster alt på båten bare for å få den du vil, så er du fanget du også. Slapp av og nyt sommeren du! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...