Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev: "Du høres litt paraniod ut"

Det er vel ikke akkurat å stemple deg som å faktisk VÆRE paraniod?

Grunnlaget mitt for å si det hadde heller ingenting å gjøre med de praktiske fakta at du dusjer oftere enn meg,

men jeg forklarte deg jo årsaken i mitt forrige innlegg...

Javel.....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• NeaNoor

7

• ShitDiddelyDo

6

• løvinne71

5

• Hatsumomo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men åssen klarer de å la være å vaske håret etter trening? Hos meg blir håret gjennomsvett i nakken når jeg trener. Dvs. løper. Seigt og jævlig, og vil liksom ikke tørke hvis jeg ikke har vasket det.

Samme her. Men bruker pannebånd og har håret i hestehale. Da går det bedre. Vasker håret ca. hver tredje dag.

Skrevet

Samme her. Men bruker pannebånd og har håret i hestehale. Da går det bedre. Vasker håret ca. hver tredje dag.

Jeg bruker også pannebånd, men håret blir likevel svett i nakken.

Skrevet

Jeg hadde ikke følt meg så delikat om det var meg.

Men det er klart, det er ikke noe problem så lenge begge trives med hverandre. De er renslige nok med god margin til at de verken blir syke eller utstøtt av samfunnet.. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

6 på begge to. På en skala fra 1-5.

Skrevet

6 på begge to. På en skala fra 1-5.

6? Det vil si du mener de er over renslige? *ler*

Eller mente du kanskje 0 ? ;)

Skrevet

Synes nå det var voldsomt å dusje 3 ganger om dagen. Og kanskje litt i underkant å dusje 2 ganger i uka.

På skalen så er gutten en 10 (overrenslig), mens hun er en 3.

ShitDiddelyDo
Skrevet

6? Det vil si du mener de er over renslige? *ler*

Eller mente du kanskje 0 ? ;)

Nei, altså: 1 er renslig og 5 er ufin, ikke sant?

Ok. Jeg kan moderere meg litt. Jenta som dusjer kun 2 ganger i uka og vasker seg hver eneste dag, er direkte ufyselig. Gutten er også ille, men ikke fullt så ille.

Skrevet

Synes nå det var voldsomt å dusje 3 ganger om dagen. Og kanskje litt i underkant å dusje 2 ganger i uka.

På skalen så er gutten en 10 (overrenslig), mens hun er en 3.

Oj, jeg leste nok litt for fort. Gutten dusjet ikke 3 ganger om dagen, men hver 3. dag. Ok, det blir omtrent som jenta det da. Vil si at begge er en treer.

Snacky1365380698
Skrevet

Ok. Jeg kan moderere meg litt. Jenta som dusjer kun 2 ganger i uka og vasker seg hver eneste dag, er direkte ufyselig. Gutten er også ille, men ikke fullt så ille.

Nei, 5 er renslig, 1 er urenslig :)

Skrevet

hehe nei 1 var urenslig og 5 renslig ;)

Derfor jeg begynte å virkelig lure på hygiene perspektivet ditt om du syntes det var på 6'ern *ler*

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe nei 1 var urenslig og 5 renslig ;)

Derfor jeg begynte å virkelig lure på hygiene perspektivet ditt om du syntes det var på 6'ern *ler*

Hehe, forstår. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, 5 er renslig, 1 er urenslig :)

0 på jenta.

2 på gutten.

Da får vi snitt på 1. Dette paret må skjerpe seg!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å vaske seg nedentil uten å bruke dusjen jeg, da...? Med bare vann da, eller? Ingen såpe/intimvask?

Hadde ikke jeg klart i alle fall :-p

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å vaske seg nedentil uten å bruke dusjen jeg, da...? Med bare vann da, eller? Ingen såpe/intimvask?

Kanskje de har et slikt mini-toalett? Eller bidé, som det egentlig heter.

Gjest Lucy Sky
Skrevet

Hm. Jeg lurer på hva det kommer av at det alltid blir så lange tråder når det er snakk om personlig hygiene ... ja, også utroskap, naturligvis.

:)

Skrevet

Hm. Jeg lurer på hva det kommer av at det alltid blir så lange tråder når det er snakk om personlig hygiene ... ja, også utroskap, naturligvis.

Antagelig fordi det er noe som interesserer mange :-)

Skrevet

Kanskje de har et slikt mini-toalett? Eller bidé, som det egentlig heter.

Kanskje det...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er fordi de fleste av oss har god hygiene, og de fleste er også trofaste.

Og så liker vi å fordømme de som ikke gjør som oss på disse områdene. :)

Gjest Dusjedido
Skrevet

Vent til du får deg familie du, når kansje 6 personer må dele på vannet og du må sloss for å få deg en dusj.

Da blir det neppe dusjing hver dag lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...