NeaNoor Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg skrev: "Du høres litt paraniod ut" Det er vel ikke akkurat å stemple deg som å faktisk VÆRE paraniod? Grunnlaget mitt for å si det hadde heller ingenting å gjøre med de praktiske fakta at du dusjer oftere enn meg, men jeg forklarte deg jo årsaken i mitt forrige innlegg... Javel..... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Men åssen klarer de å la være å vaske håret etter trening? Hos meg blir håret gjennomsvett i nakken når jeg trener. Dvs. løper. Seigt og jævlig, og vil liksom ikke tørke hvis jeg ikke har vasket det. Samme her. Men bruker pannebånd og har håret i hestehale. Da går det bedre. Vasker håret ca. hver tredje dag. 0 Siter
Babette Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Samme her. Men bruker pannebånd og har håret i hestehale. Da går det bedre. Vasker håret ca. hver tredje dag. Jeg bruker også pannebånd, men håret blir likevel svett i nakken. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg hadde ikke følt meg så delikat om det var meg. Men det er klart, det er ikke noe problem så lenge begge trives med hverandre. De er renslige nok med god margin til at de verken blir syke eller utstøtt av samfunnet.. ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 6 på begge to. På en skala fra 1-5. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 6 på begge to. På en skala fra 1-5. 6? Det vil si du mener de er over renslige? *ler* Eller mente du kanskje 0 ? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Synes nå det var voldsomt å dusje 3 ganger om dagen. Og kanskje litt i underkant å dusje 2 ganger i uka. På skalen så er gutten en 10 (overrenslig), mens hun er en 3. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 6? Det vil si du mener de er over renslige? *ler* Eller mente du kanskje 0 ? Nei, altså: 1 er renslig og 5 er ufin, ikke sant? Ok. Jeg kan moderere meg litt. Jenta som dusjer kun 2 ganger i uka og vasker seg hver eneste dag, er direkte ufyselig. Gutten er også ille, men ikke fullt så ille. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Synes nå det var voldsomt å dusje 3 ganger om dagen. Og kanskje litt i underkant å dusje 2 ganger i uka. På skalen så er gutten en 10 (overrenslig), mens hun er en 3. Oj, jeg leste nok litt for fort. Gutten dusjet ikke 3 ganger om dagen, men hver 3. dag. Ok, det blir omtrent som jenta det da. Vil si at begge er en treer. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Nei, altså: 1 er renslig og 5 er ufin, ikke sant? Ok. Jeg kan moderere meg litt. Jenta som dusjer kun 2 ganger i uka og vasker seg hver eneste dag, er direkte ufyselig. Gutten er også ille, men ikke fullt så ille. Nei, 5 er renslig, 1 er urenslig 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Nei, altså: 1 er renslig og 5 er ufin, ikke sant? Ok. Jeg kan moderere meg litt. Jenta som dusjer kun 2 ganger i uka og vasker seg hver eneste dag, er direkte ufyselig. Gutten er også ille, men ikke fullt så ille. hehe nei 1 var urenslig og 5 renslig Derfor jeg begynte å virkelig lure på hygiene perspektivet ditt om du syntes det var på 6'ern *ler* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 hehe nei 1 var urenslig og 5 renslig Derfor jeg begynte å virkelig lure på hygiene perspektivet ditt om du syntes det var på 6'ern *ler* Hehe, forstår. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Nei, 5 er renslig, 1 er urenslig 0 på jenta. 2 på gutten. Da får vi snitt på 1. Dette paret må skjerpe seg! 0 Siter
carma Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg skjønner ikke hvordan det går an å vaske seg nedentil uten å bruke dusjen jeg, da...? Med bare vann da, eller? Ingen såpe/intimvask? Hadde ikke jeg klart i alle fall :-p 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg skjønner ikke hvordan det går an å vaske seg nedentil uten å bruke dusjen jeg, da...? Med bare vann da, eller? Ingen såpe/intimvask? Hadde ikke jeg klart i alle fall :-p Kanskje de har et slikt mini-toalett? Eller bidé, som det egentlig heter. 0 Siter
Gjest Lucy Sky Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg skjønner ikke hvordan det går an å vaske seg nedentil uten å bruke dusjen jeg, da...? Med bare vann da, eller? Ingen såpe/intimvask? Hadde ikke jeg klart i alle fall :-p Hm. Jeg lurer på hva det kommer av at det alltid blir så lange tråder når det er snakk om personlig hygiene ... ja, også utroskap, naturligvis. 0 Siter
carma Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hm. Jeg lurer på hva det kommer av at det alltid blir så lange tråder når det er snakk om personlig hygiene ... ja, også utroskap, naturligvis. Antagelig fordi det er noe som interesserer mange :-) 0 Siter
carma Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Kanskje de har et slikt mini-toalett? Eller bidé, som det egentlig heter. Kanskje det...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hm. Jeg lurer på hva det kommer av at det alltid blir så lange tråder når det er snakk om personlig hygiene ... ja, også utroskap, naturligvis. Det er fordi de fleste av oss har god hygiene, og de fleste er også trofaste. Og så liker vi å fordømme de som ikke gjør som oss på disse områdene. 0 Siter
Gjest Dusjedido Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Nei, altså: 1 er renslig og 5 er ufin, ikke sant? Ok. Jeg kan moderere meg litt. Jenta som dusjer kun 2 ganger i uka og vasker seg hver eneste dag, er direkte ufyselig. Gutten er også ille, men ikke fullt så ille. Vent til du får deg familie du, når kansje 6 personer må dele på vannet og du må sloss for å få deg en dusj. Da blir det neppe dusjing hver dag lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.