Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dusjedido
Skrevet

Paranoid?? Jeg liker å starte dagen med en dusj, og trener fire dager i uka. Dusjer selvsagt etter trening.

Hvorfor trener du så mye da?

Er du ung, eller redd for å bli gammel?

Alderen kommer uansett!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• NeaNoor

7

• ShitDiddelyDo

6

• løvinne71

5

• Hatsumomo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ekkelt æsj
Skrevet

Helt klart 5'er på begge. Usj og æsj.

En dusj hver dag trengs, selv om man ikke såper inn alt hver dag. Oral sex med sånne er jo utenkelig, og vaske med klut blir jo ikke rent, drar bare møkka rundt. De stinker sikkert, hvertfall av håret...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alderen kommer uansett!

Tja. En av grunnene til å trene er jo nettopp for å bli gammel. Du blir i langt bedre fysisk form enn hvis du ikke trener. Du føler deg bedre psykisk hvis utseende betyr noe, og det gjør det jo gjerne for mange, og ikke minst ser du bedre ut.

Et merkelig spørsmål.

Gjest ekkelt æsj
Skrevet

Spørs hvor mye man svetter, (hvor fort håret blir fett, hvor mye sex man har, søler osv.) det. Og hvor godt man vasker seg når man vasker seg med klut. Jeg dusjer annenhver dag ca.,vasker meg hver dag. Så jeg syns de er helt normalt renslig.

Hvorfor ikke like gjerne dusje? Det tar faktisk mye kortere tid å dusje kroppen enn å stå å vaske der det trengs med klut. Hvis man ikke vil bløte håret finnes dusjhetter?

Gjest Dusjedido
Skrevet

Alderen kommer uansett!

Spørsmålet var til en annen.

Gjest ekkelt æsj
Skrevet

Jepp, der sa du det.

Jeg er godt fornøyd med å dusje annenhver dag. Tredje dag føler jeg at jeg MÅ dusje, men dagen etter en dusj er det INGEN som kan se eller lukte noe som helst.

Kroppen venner seg til rutiner, og min kropp har vent seg til å få fett hår hver tredje dag. Sånn er det bare.

Du har ingen fast partner antar jeg? Oralsex er jo et helvete når man ikke er mer renslig enn det der.

Skrevet

Jepp, der sa du det.

Jeg er godt fornøyd med å dusje annenhver dag. Tredje dag føler jeg at jeg MÅ dusje, men dagen etter en dusj er det INGEN som kan se eller lukte noe som helst.

Kroppen venner seg til rutiner, og min kropp har vent seg til å få fett hår hver tredje dag. Sånn er det bare.

Jeg har det akkurat som deg.

Gjest togli
Skrevet

Må min skala havner de på en toer... men så er jeg sånn som MÅÅÅ dusje minst en gang hver dag også da...

Hadde mannen min dusja seg bare hver tredje dag, hadde det vært på huet og ræva ut altså!

Skrevet

Syns det høres helt ok ut jeg! Ikke noe å henge seg opp i. Forutsatt at begge dusjer etter trening/andre aktiviteter som skitner en til (slik som andre normale mennesker), så er de godt innenfor min definisjon av normal hygiene.

Jeg dusjer annenhver dag, og vasker meg hver dag. Dusjer selvsagt etter trening etc.

Det er ikke bra for verken hud eller hår å dusje for ofte, min hud er i alle fall mye penere og mindre tørr etter at jeg droppet den daglige dusjen.

Skrevet

Du har ingen fast partner antar jeg? Oralsex er jo et helvete når man ikke er mer renslig enn det der.

Hehe.

I'm an old spinster ;-)

Skrevet

Alderen kommer uansett!

Trener fordi jeg liker det.

Gjest Aina E
Skrevet

Nå dusjer jeg hver dag, da... Men tror kanskje jeg kunne overlevd tre dager (maks) på ei hytte i skauen uten dusj.

Forutsatt at det i det minste fantes rent vann der.

Skrevet

det varierer veldig. dusjing er ikke den eneste formen for vask av kropp, og hva hjelper det å vaske kroppen om man aldri vasker klær eller ikke bruker deodrant. selv dusjer jeg litt uregelmessig. som regel hver andre-tredje dag. når jeg ikke dusjer vasker jeg overkroppen med klut. jeg har alltid nyvaskede klær og bruker alltid deodrant. og vasker meg med asan-kluter daglig. er jeg urenslig da?

Gjest Wilhelmina
Skrevet

Jeg syns ikke de er urenslige, heller normale. Det er ikke sunt for hverken hud eller hår å dusje så ofte!! Jeg fikk råd fra frisøren om å kun vaske håret 3. hver dag (det var veldig tørt) og etter at jeg begynte med det har det blitt merkbart penere. Nå blir det ikke så fort fett heller. Det går også an å gå med fett hår en dag, bare jeg setter det opp i en frisyre og sprayer det litt, er det ingen som ser det uansett.

Når jeg trener bare skyller jeg håret GODT, det holder det. Blir ikke seigt og ekkelt av det. (svetter ikke så mye heller da)

Og du blir jo ren i underlivet når du vasker deg med klut, vann og såpe! Jeg jobbet 3 år på et aldershjem, og der vasket vi dem hver dag, men de fikk kun dusje 2 hver uke! (pga kapasiteten) Da kan du snakke om urenslighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...