Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mjokka

Hei

jeg er en jente på snart 18år.Grunnen til at jeg skriver er fordi jeg er i Chile/Søramerika og det spørsmålet jeg kommer med,foretrekker jeg å undersøke før jeg går til en ukjent lege.

Jeg har ikke hatt mensen på over en mnd.sist var vel 23feb.og det varte i ca.3 dager.Og jeg er ikke sexuelt aktiv for tiden.Selvfølgelig kan grunnen være at jeg har hatt mye å tenke på,noe som kan forsinke mensen.Men jeg har nemelig noe i underlivet.Huden over klitoris har jeg no tapper/knotter.De gjør ikke vondt og de klør ikke.Det gjør heller ikke vondt når jeg tisser,hvis du lurte på det.

Hva trur du det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23846-et-lite-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-bare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er nesten en regel at mensen stopper opp hos unge jenter som reiser til utlandet. Hormonsystemet lar seg veldig påvirke i den alder.

De beskrevne tapper kan være kjønnsvorter, du kan vente med å få sjekket det til du kommer hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...