Gå til innhold

Svarte eller beige støvletter?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så noen støvletter til salgs som var innmari kule, men jeg klarer ikke å bestemme om jeg skal kjøpe svarte eller beige/skinnfarget.

Svarte er jo litt mer praktisk, for det går til alt, men de skinnfargede er utrolig fine de også.

Hva er kulest?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSettlers

12

• NeaNoor

7

• MsSophie

6

• Snacky1365380698

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest kommer an på
Skrevet

Det kommer alt an på støvletten det.

Er det støvletter du kan bruke til fint, til skjørt o.l., da hadde jeg valgt svarte, eller er det støvletter som egner seg best til hverdagsbruk, olabukse o.l., da hadde jeg valgt brune.

Gjest varmt
Skrevet

Du skal vel ikke gå med støvletter nå på sommern??

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du skal vel ikke gå med støvletter nå på sommern??

Nei, om høsten/vinteren.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det kommer alt an på støvletten det.

Er det støvletter du kan bruke til fint, til skjørt o.l., da hadde jeg valgt svarte, eller er det støvletter som egner seg best til hverdagsbruk, olabukse o.l., da hadde jeg valgt brune.

Ok, takk for innspill. :)

Skrevet

Kjøp begge! ;)

Man ville nok gått for de svarte. For som du sier, svart går til alt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjøp begge! ;)

Man ville nok gått for de svarte. For som du sier, svart går til alt.

Mmm, ikke frist meg, da! :D

Jeg heller mest mot de skinnfargede, de var innmari fine. Men svart er jo mest praktisk da...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Svarte, helt klart :-)

Hmmm... Jeg er fortsatt usikker. :)

Skrevet

Jeg heller mest mot de skinnfargede, de var innmari fine. Men svart er jo mest praktisk da...

Var de ikke på salg, sa du? Hallo, det er SKO det er snakk om her. Selvsagt tar du begge! ;)

verbale vera
Skrevet

Ta de skinnfargede. Det er de du har lyst på. Svarte kan du kjøpe en annen gang.

Det er innmari kjedelig å være praktisk hele tiden;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Var de ikke på salg, sa du? Hallo, det er SKO det er snakk om her. Selvsagt tar du begge! ;)

Nei, de var -til salgs-, men med full pris. ;)

Nå er du slem... Kortet mitt fikk en alvorlig knekk på onsdag da jeg var på shoppingtur. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ta de skinnfargede. Det er de du har lyst på. Svarte kan du kjøpe en annen gang.

Det er innmari kjedelig å være praktisk hele tiden;)

Jaaa, tusen takk. :D

Og når NeaNoor har påvirket meg nok, så kjøper jeg sikkert en av hver. :P

Skrevet

Kjøp en støvlett i hver farge, så kan du hinke med den svarte om kvelden og den lyse om dagen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjøp en støvlett i hver farge, så kan du hinke med den svarte om kvelden og den lyse om dagen.

Eller en av hver, det blir tøft. ;)

Camper har jo sånne "twins"-sko hvor høyre og venstre sko er forskjellige, jeg kan jo si det er twins, liksom. ;)

Skrevet

Nei, de var -til salgs-, men med full pris. ;)

Nå er du slem... Kortet mitt fikk en alvorlig knekk på onsdag da jeg var på shoppingtur. ;)

Jeg kjøpte tre kjoler her om dagen. Hadde egentlig ikke råd, men tenkte som så "Bruker jeg ikke penger på dette, kommer jeg bare til å bruke dem til annet tull. F.eks mat og slikt". ;)

Og sko kan man aldri få for mye av. Har 30 par selv. Minst...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjøpte tre kjoler her om dagen. Hadde egentlig ikke råd, men tenkte som så "Bruker jeg ikke penger på dette, kommer jeg bare til å bruke dem til annet tull. F.eks mat og slikt". ;)

Og sko kan man aldri få for mye av. Har 30 par selv. Minst...

Ja, stønn. Men jeg kjøpte meg jo nylig to par Camper-sko til 1400 kr HVER! Det er jo så vondt å se de stakkars foreldreløse skoene som står der i butikken og roper navnet mitt...

Skrevet

Ja, stønn. Men jeg kjøpte meg jo nylig to par Camper-sko til 1400 kr HVER! Det er jo så vondt å se de stakkars foreldreløse skoene som står der i butikken og roper navnet mitt...

Ikke sant? Skaff de et godt hjem!

Husj, avgårde til butikken med deg. ;)

Skrevet

Hmmm... Jeg er fortsatt usikker. :)

Da tar du begge fargene ;-) "Men de kostet nesten ingenting, de var på salg"...

Snacky1365380698
Skrevet

Unn deg en feriegave, "jeg har lyst på gave", "jeg fortjener det " gave, eller hva du nå måtte kalle det - og kjøp begge to! Funker alltid til meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...