Gå til innhold

Svarte eller beige støvletter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSettlers

12

• NeaNoor

7

• MsSophie

6

• Snacky1365380698

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Lekre...:-)

Men jeg har nok dessverre alt for kraftige legger til å klare å presse de ned i noe sånt...:-(

Jeg har også ganske kraftige legger, men det sto at det var skaftevidde 42 cm. Burde jo klare å tyne på meg det, da. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har du sett denne siden:

http://www.duoboots.dk/index.php

Kjøpte meg støvletter derfra i fjor! :)

De var litt for store i størrelsen til meg, så jeg skal selge dem videre til venninna mi.

Gjest Princess Peach
Skrevet

De var skikkelig fine - i begge fargene :-) Hm, kanskje MsSettlers også skal anskaffe seg slike ;->

Grrrr, mine! >:)

Skrevet

Jeg har også ganske kraftige legger, men det sto at det var skaftevidde 42 cm. Burde jo klare å tyne på meg det, da. ;)

Jeg har også det, nemlig, men la også merke til at de var 42 cm i skaftet, det er ikke så lite som vanlig det, er det vel? Da måler man vel der man er tjukkest i leggen da, eller?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har også det, nemlig, men la også merke til at de var 42 cm i skaftet, det er ikke så lite som vanlig det, er det vel? Da måler man vel der man er tjukkest i leggen da, eller?

Ja, skulle tro det. Jeg er ca akkurat 42 cm rundt leggen, så jeg tror det skulle gå hvis jeg skviser litt. ;)

Skrevet

Jo, men når støvlettene er så høye så er det vel meningen at man også skal ha buksa ned i?

Og da må jeg gi opp....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jo, men når støvlettene er så høye så er det vel meningen at man også skal ha buksa ned i?

Og da må jeg gi opp....

Hadde tenkt å bruke dem til skjørt. Har ikke sjans til å få buksa nedi. :)

Skrevet

Ja, skulle tro det. Jeg er ca akkurat 42 cm rundt leggen, så jeg tror det skulle gå hvis jeg skviser litt. ;)

Målte utenpå buksa jeg, og tror det kan gå akkurat her også ja. Legger på 42 cm, er vel som manges lår, tenker jeg ;-) Men det er muskler der da ;-D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Målte utenpå buksa jeg, og tror det kan gå akkurat her også ja. Legger på 42 cm, er vel som manges lår, tenker jeg ;-) Men det er muskler der da ;-D

Tja, det er vel bare greit å ha litt solid understell, så velter man ikke om det kommer et vindpust? ;)

Skrevet

Hadde tenkt å bruke dem til skjørt. Har ikke sjans til å få buksa nedi. :)

Phu....deilig å høre at jeg ikke er den eneste i verden som aldri kommer til å få buksa ned i støvlettene:-D

Skrevet

Grrrr, mine! >:)

Pøh! ;-) Vi skal jo ikke akkurat spankulere sammen med de da..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Phu....deilig å høre at jeg ikke er den eneste i verden som aldri kommer til å få buksa ned i støvlettene:-D

Ikke synes jeg det er noe fint heller. Man får jo en enorm rompe og lår, før beina forsvinner inn til intet. Det er nok andre ting som kler meg bedre, ja. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pøh! ;-) Vi skal jo ikke akkurat spankulere sammen med de da..

Det vet vel ikke du! Kanskje jeg treffer deg på gata, da må vi jo bare slåss. Hehe.

Skrevet

Kjøpte meg støvletter derfra i fjor! :)

De var litt for store i størrelsen til meg, så jeg skal selge dem videre til venninna mi.

Duh, hvordan kan de være for store når de skreddersys? Du har krympet!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Duh, hvordan kan de være for store når de skreddersys? Du har krympet!

Jeg bestilte i str. 38, skulle hatt 37. Så det går an, skjønner'u! :)

Skrevet

Det vet vel ikke du! Kanskje jeg treffer deg på gata, da må vi jo bare slåss. Hehe.

Ja, da vipper jeg deg på bakken og drar de av deg - og der ligger du - støvlettløs. Hah!

Skrevet

Jeg bestilte i str. 38, skulle hatt 37. Så det går an, skjønner'u! :)

Aha! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...