MsSophie Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=165111# Hehe, de har faktisk fine ting i Ellos også! Lekre...:-) Men jeg har nok dessverre alt for kraftige legger til å klare å presse de ned i noe sånt...:-( 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Lekre...:-) Men jeg har nok dessverre alt for kraftige legger til å klare å presse de ned i noe sånt...:-( Har du sett denne siden: http://www.duoboots.dk/index.php 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Lekre...:-) Men jeg har nok dessverre alt for kraftige legger til å klare å presse de ned i noe sånt...:-( Jeg har også ganske kraftige legger, men det sto at det var skaftevidde 42 cm. Burde jo klare å tyne på meg det, da. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har du sett denne siden: http://www.duoboots.dk/index.php Kjøpte meg støvletter derfra i fjor! De var litt for store i størrelsen til meg, så jeg skal selge dem videre til venninna mi. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 De var skikkelig fine - i begge fargene :-) Hm, kanskje MsSettlers også skal anskaffe seg slike ;-> Grrrr, mine! > 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har også ganske kraftige legger, men det sto at det var skaftevidde 42 cm. Burde jo klare å tyne på meg det, da. Jeg har også det, nemlig, men la også merke til at de var 42 cm i skaftet, det er ikke så lite som vanlig det, er det vel? Da måler man vel der man er tjukkest i leggen da, eller? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har også det, nemlig, men la også merke til at de var 42 cm i skaftet, det er ikke så lite som vanlig det, er det vel? Da måler man vel der man er tjukkest i leggen da, eller? Ja, skulle tro det. Jeg er ca akkurat 42 cm rundt leggen, så jeg tror det skulle gå hvis jeg skviser litt. 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har også ganske kraftige legger, men det sto at det var skaftevidde 42 cm. Burde jo klare å tyne på meg det, da. Jo, men når støvlettene er så høye så er det vel meningen at man også skal ha buksa ned i? Og da må jeg gi opp.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har du sett denne siden: http://www.duoboots.dk/index.php Nei....kult...:-) Skal studeres inngående, og så skal jeg bare vinne litt i lotto først...:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jo, men når støvlettene er så høye så er det vel meningen at man også skal ha buksa ned i? Og da må jeg gi opp.... Hadde tenkt å bruke dem til skjørt. Har ikke sjans til å få buksa nedi. 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ja, skulle tro det. Jeg er ca akkurat 42 cm rundt leggen, så jeg tror det skulle gå hvis jeg skviser litt. Målte utenpå buksa jeg, og tror det kan gå akkurat her også ja. Legger på 42 cm, er vel som manges lår, tenker jeg ;-) Men det er muskler der da ;-D 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Målte utenpå buksa jeg, og tror det kan gå akkurat her også ja. Legger på 42 cm, er vel som manges lår, tenker jeg ;-) Men det er muskler der da ;-D Tja, det er vel bare greit å ha litt solid understell, så velter man ikke om det kommer et vindpust? 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hadde tenkt å bruke dem til skjørt. Har ikke sjans til å få buksa nedi. Phu....deilig å høre at jeg ikke er den eneste i verden som aldri kommer til å få buksa ned i støvlettene:-D 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Grrrr, mine! > Pøh! ;-) Vi skal jo ikke akkurat spankulere sammen med de da.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Phu....deilig å høre at jeg ikke er den eneste i verden som aldri kommer til å få buksa ned i støvlettene:-D Ikke synes jeg det er noe fint heller. Man får jo en enorm rompe og lår, før beina forsvinner inn til intet. Det er nok andre ting som kler meg bedre, ja. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Pøh! ;-) Vi skal jo ikke akkurat spankulere sammen med de da.. Det vet vel ikke du! Kanskje jeg treffer deg på gata, da må vi jo bare slåss. Hehe. 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Kjøpte meg støvletter derfra i fjor! De var litt for store i størrelsen til meg, så jeg skal selge dem videre til venninna mi. Duh, hvordan kan de være for store når de skreddersys? Du har krympet! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Duh, hvordan kan de være for store når de skreddersys? Du har krympet! Jeg bestilte i str. 38, skulle hatt 37. Så det går an, skjønner'u! 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Det vet vel ikke du! Kanskje jeg treffer deg på gata, da må vi jo bare slåss. Hehe. Ja, da vipper jeg deg på bakken og drar de av deg - og der ligger du - støvlettløs. Hah! 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg bestilte i str. 38, skulle hatt 37. Så det går an, skjønner'u! Aha! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.