Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ja, da vipper jeg deg på bakken og drar de av deg - og der ligger du - støvlettløs. Hah! Nei, som du ser lenger opp i tråden har jeg et ganske solid fundament, så det skal litt til å vippe meg rundt! Men hvis du kjøper svarte og jeg kjøper brune, så kanskje vi slipper å krangle. 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ikke synes jeg det er noe fint heller. Man får jo en enorm rompe og lår, før beina forsvinner inn til intet. Det er nok andre ting som kler meg bedre, ja. Jeg har verken enorm rumpe eller lår, jeg har bare kraftige legger. Synes ikke det er så fint å ha buksa ned i når støvlettene er høyhelet, men i sånne som dette er det tøft..: http://www.duoboots.dk/viewboot/classic/cordoba 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Nei, som du ser lenger opp i tråden har jeg et ganske solid fundament, så det skal litt til å vippe meg rundt! Men hvis du kjøper svarte og jeg kjøper brune, så kanskje vi slipper å krangle. Det var snilt av deg, at jeg får lov ;-> 0 Siter
MsSettlers Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har verken enorm rumpe eller lår, jeg har bare kraftige legger. Synes ikke det er så fint å ha buksa ned i når støvlettene er høyhelet, men i sånne som dette er det tøft..: http://www.duoboots.dk/viewboot/classic/cordoba Jeg har heller ikke stor rumpe og lår, men har aldri tenkt på å ha buksa nedi likevel jeg, selv om jeg så mange som gjorde det her en periode. Det var vel veldig "in" for litt siden. Forresten så var det litt stilig og, når jeg tenker meg om; dongeribukse&støvletter&sånne dressjakker. Det er veldig dyrt på den siden der, 2000,- for et par støvletter.. Men så er det jo skinn og de er skreddersydde. Jeg har aldri bestilt derfra. Ikke ennå, vaffal ;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har heller ikke stor rumpe og lår, men har aldri tenkt på å ha buksa nedi likevel jeg, selv om jeg så mange som gjorde det her en periode. Det var vel veldig "in" for litt siden. Forresten så var det litt stilig og, når jeg tenker meg om; dongeribukse&støvletter&sånne dressjakker. Det er veldig dyrt på den siden der, 2000,- for et par støvletter.. Men så er det jo skinn og de er skreddersydde. Jeg har aldri bestilt derfra. Ikke ennå, vaffal ;-) Nei, men det er noe som sier meg at en ikke skal se helt bort i fra at vi kommer til å gjøre det en dag...:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Det var snilt av deg, at jeg får lov ;-> Ja, jeg er egentlig ganske grei. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har lagt ut link til støvlettene lenger nede i tråden... *friste* Oioi...de var skikkelig lekre!! Prøver å være sterk nå 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Beige, skinnfargede støvletter passer også til alt! Kjøp et belte i samme farge, så er du alltid kul :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Beige, skinnfargede støvletter passer også til alt! Kjøp et belte i samme farge, så er du alltid kul :-) Ja, det var lurt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Oioi...de var skikkelig lekre!! Prøver å være sterk nå Jaaa, de var fiiiine! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=165111# Hehe, de har faktisk fine ting i Ellos også! De var tøffe. Synes faktisk de skinnfargede var finest! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 De var tøffe. Synes faktisk de skinnfargede var finest! Me too! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.