Gå til innhold

Svarte eller beige støvletter?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, da vipper jeg deg på bakken og drar de av deg - og der ligger du - støvlettløs. Hah!

Nei, som du ser lenger opp i tråden har jeg et ganske solid fundament, så det skal litt til å vippe meg rundt! :D

Men hvis du kjøper svarte og jeg kjøper brune, så kanskje vi slipper å krangle. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSettlers

12

• NeaNoor

7

• MsSophie

6

• Snacky1365380698

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke synes jeg det er noe fint heller. Man får jo en enorm rompe og lår, før beina forsvinner inn til intet. Det er nok andre ting som kler meg bedre, ja. :)

Jeg har verken enorm rumpe eller lår, jeg har bare kraftige legger. Synes ikke det er så fint å ha buksa ned i når støvlettene er høyhelet, men i sånne som dette er det tøft..:

http://www.duoboots.dk/viewboot/classic/cordoba

Skrevet

Nei, som du ser lenger opp i tråden har jeg et ganske solid fundament, så det skal litt til å vippe meg rundt! :D

Men hvis du kjøper svarte og jeg kjøper brune, så kanskje vi slipper å krangle. ;)

Det var snilt av deg, at jeg får lov ;->

Skrevet

Jeg har verken enorm rumpe eller lår, jeg har bare kraftige legger. Synes ikke det er så fint å ha buksa ned i når støvlettene er høyhelet, men i sånne som dette er det tøft..:

http://www.duoboots.dk/viewboot/classic/cordoba

Jeg har heller ikke stor rumpe og lår, men har aldri tenkt på å ha buksa nedi likevel jeg, selv om jeg så mange som gjorde det her en periode. Det var vel veldig "in" for litt siden. Forresten så var det litt stilig og, når jeg tenker meg om; dongeribukse&støvletter&sånne dressjakker.

Det er veldig dyrt på den siden der, 2000,- for et par støvletter.. Men så er det jo skinn og de er skreddersydde. Jeg har aldri bestilt derfra. Ikke ennå, vaffal ;-)

Skrevet

Jeg har heller ikke stor rumpe og lår, men har aldri tenkt på å ha buksa nedi likevel jeg, selv om jeg så mange som gjorde det her en periode. Det var vel veldig "in" for litt siden. Forresten så var det litt stilig og, når jeg tenker meg om; dongeribukse&støvletter&sånne dressjakker.

Det er veldig dyrt på den siden der, 2000,- for et par støvletter.. Men så er det jo skinn og de er skreddersydde. Jeg har aldri bestilt derfra. Ikke ennå, vaffal ;-)

Nei, men det er noe som sier meg at en ikke skal se helt bort i fra at vi kommer til å gjøre det en dag...:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var snilt av deg, at jeg får lov ;->

Ja, jeg er egentlig ganske grei. ;)

Snacky1365380698
Skrevet

Har lagt ut link til støvlettene lenger nede i tråden... *friste* ;)

Oioi...de var skikkelig lekre!!

Prøver å være sterk nå :)

Gjest togli
Skrevet

Beige, skinnfargede støvletter passer også til alt! Kjøp et belte i samme farge, så er du alltid kul :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Beige, skinnfargede støvletter passer også til alt! Kjøp et belte i samme farge, så er du alltid kul :-)

Ja, det var lurt! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oioi...de var skikkelig lekre!!

Prøver å være sterk nå :)

Jaaa, de var fiiiine! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

De var tøffe. :) Synes faktisk de skinnfargede var finest!

Me too! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...