Gå til innhold

Er det noen forfattere her?

Anbefalte innlegg

Gjest tuppehøna
Skrevet

Har et spørsmål: var du født med forfatterevner, fantasi og skrivelyst, eller er det noe som du har jobbet hardt for å få frem?

Er det vanskelig å få utgitt noe og tjene nok penger til livsopphold på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke forfatter, men lever delvis av å skrive og utdanner meg innen samme kategori.

Jeg har alltid vært flink til, og likt, å skrive, men merker at det flyter enda lettere nå som jeg er over halvveis i utdannelsen.

Gjest Roald Dahl
Skrevet

Tja, som liten pleide jeg å lage medisiner av ting jeg fant i mine foreldres skap, så det er ikke uten grunn til at jeg skrev "georgs magiske medisin".

hilsen

verbale vera
Skrevet

Mesteparten er trening og jobb. Kun en liten del går på evner.

Skrevet

Tja, som liten pleide jeg å lage medisiner av ting jeg fant i mine foreldres skap, så det er ikke uten grunn til at jeg skrev "georgs magiske medisin".

hilsen

Næh, har du stått opp fra de døde???

Gjest kunne skrevet mer
Skrevet

Det er nok forskjellig det.

Selv skrev jeg min første bok som tiåring. Det var en slik minnebok av størrelse og handlet om hester.

Jeg fikk M og M+ på alle prøver og eksamener i norsk/stilskriving.

Har aldri blitt "dyttet på" av noe familie eller annet nær meg.

Har også alltid kunnet skrive fine dikt ol. og det har alltid vært min jobb å lage til skrift på kort, i aviser i forholdt til gratulasjoner osv.

Livet har ikke gitt meg tid til det men om så så hadde jeg nok godt kunnet skrevet ting av interesse for andre.

Så i mitt tilfelle så er dette medfødt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...