Gjest AveM Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg kjøpte en eggkoker fordi jeg trodde eggene ville bli fortere ferdig. Jeg tror den til og med brukte lenger tid enn ved å koke i kasserolle. Dessuten ble det enda mer å stappe i mine overfylte skap, den er i 3 deler, altså mer å vaske. Den tappen som er på eggkokeren til å stikke hull i egget med er så tykk at hele egget ble most. For et fiaskokjøp 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Godt spørsmål Mye unyttige matrielle ting,som folk bare må ha...for å ha det. 0 Siter
citoyen Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg liker den fordi den alltid lager perfekt kokte egg uansett om jeg vil ha bløtkokt, smilende eller hardkokt. Jeg husker aldri riktige koketider når jeg koker dem i kjele 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg liker den fordi den alltid lager perfekt kokte egg uansett om jeg vil ha bløtkokt, smilende eller hardkokt. Jeg husker aldri riktige koketider når jeg koker dem i kjele Hva er smilende egg??? Har jeg aldri hørt om før. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Oh, nå kom jeg på at vi har en eggkoker laaaangt bakerst i et av kjøkkenskapene.... 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hva er smilende egg??? Har jeg aldri hørt om før. Hardkokte egg med en myk (smilende) kjerne i det gule. Tror jeg. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hehe, jeg leste "Hva er poenget med eggstokker" jeg. Lurte litt på hva dette var for en tråd :-) *lol* 0 Siter
Gjest "90210" Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Eggkoker har de solgt mye av på tilbud da, grunnet det at de liksom skulle selge så mye av dem, for det var så ganialt. Det var før folk fant at det egentlig var idiotisk. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Godt spørsmål Mye unyttige matrielle ting,som folk bare må ha...for å ha det. Nettopp. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg måtta ha det. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Oh, nå kom jeg på at vi har en eggkoker laaaangt bakerst i et av kjøkkenskapene.... Havner nok langt bak i et skap her også. Da er jeg mer fornøyd med milkshakemaskinen vi kjøpte, eller smoothiemaskin.. Veit ikke hva den heter, men vi har laget mye herlig milkshake i går og i dag Snadder! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hehe, jeg leste "Hva er poenget med eggstokker" jeg. Lurte litt på hva dette var for en tråd :-) *lol* Her spør man om alt, he he.. Men eggstokkene mine har jeg forstått poenget med 0 Siter
keinstein Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Totalt sett ikke så fantastisk nei. Men du frigjør en plate, og slipper huske på egga. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Det har jeg ingen planer om å kjøpe, nei. Men vi var på besøk hos noen for ikke så lenge siden, som hadde riskoker! En ting jeg hadde like tanker om som eggkokeren, nemlig at det bare var tøys, vas og tok opp skapplass. Men makan for en fantastisk god ris det ble!! Det var helt utrolig og jeg ble sittende og spise risen bar til slutt. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Nettopp. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg måtta ha det. Jepp,har det jeg også,bruker den aldri... 0 Siter
Bassisten Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Eg er frykteleg glad i kokt egg og kaviar, og eggkokaren er ein flott liten dings som alltid kokar egga perfekt. Den brukast minst eit par-tre gongar i veka her i huset. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Havner nok langt bak i et skap her også. Da er jeg mer fornøyd med milkshakemaskinen vi kjøpte, eller smoothiemaskin.. Veit ikke hva den heter, men vi har laget mye herlig milkshake i går og i dag Snadder! Smoothie lager vi her hjemme også! Problemet er at jeg ikke har satt meg helt inn i de ulike blandingene, så det blir helst bare frosne jordbær med appelsinjuice e.l. Smaker iallefall godt :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Smoothie lager vi her hjemme også! Problemet er at jeg ikke har satt meg helt inn i de ulike blandingene, så det blir helst bare frosne jordbær med appelsinjuice e.l. Smaker iallefall godt :-) Prøv vaniljeis - en svææær klatt, ha i jordbær og melk. Herrlig Jeg kjøpte friske jordbær i dag. Mye vaniljeis, melk og f eks banan, eller oboypulver, eller blåbær osv er også deilig. Selv han far i huset spør om mer 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Prøv vaniljeis - en svææær klatt, ha i jordbær og melk. Herrlig Jeg kjøpte friske jordbær i dag. Mye vaniljeis, melk og f eks banan, eller oboypulver, eller blåbær osv er også deilig. Selv han far i huset spør om mer Jeg har vært gnien på vaniljeis i smoothien fordi jeg har en niåring som får turbopropeller i baken av vanilje ;-) Kanskje jeg sniker meg til en vaniljeissmoothie etter ungenes leggetid en kveld?! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hardkokte egg med en myk (smilende) kjerne i det gule. Tror jeg. Okey, det er mine mislykkede hardkokte egg det da :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har aldri skjønt poenget med eggkokere, annet enn hvis man f.eks bor på hybel uten komfyr. Dessuten er eggkokere en ting folk syns er fin å ty til når de ikke vet hva de skal kjøpe i gave til "den som har alt". Hadde jeg hatt eggkoker ville den blitt stående og støve ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.